Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Echt dik hoor! Dit is gewoon ongelayerd, toch? Fijne lead melodie ook.
Zeker in combinatie met je eerder snip gaat dat zeker goed komen!!

JRD begon ermee..

Kijk, dat is een post waar ik iets aan heb! Thanks! Ik zal eens proberen wat jij zegt -> Een nieuwe layer met high pass in fase. En in fase bedoel je een aantal miliseconden later laten lopen, of??@Kev1990
Dit is een prima uitgangspunt om verder op door te bouwen. Dat tikje wat Bricks bedoeld heb je er denk ik express in gemaakt. Mag ietsje minder prominent maar zal zeker een goed accent geven in de mix. Attack is echt wel goed. Probeer hem verder te distorten met EQ verder shapen. Dupliceer de tail met extra distortion en high pass en leg deze in fase eronder.(layeren) Omdat de initiele distortion hetzelfde is zullen de piekjes elkaar gaan versterken en wordt je crunch meer gedefinieerd.
Het kan zijn dat door het bewerken van je tail sound, je punch naar de maan gaat. Bewaar je oude samples zodat je deze punch later weer kan samenvoegen met de verder bewerkte tail.
Even doorzetten met die clip distortiondan leer je hem vanzelf wel kennen, net als iedere plugin.

als je de waveforms bekijkt snap je wel wat ik bedoel. 
...
Dupliceer de tail met extra distortion en high pass en leg deze in fase eronder.(layeren) Omdat de initiele distortion hetzelfde is zullen de piekjes elkaar gaan versterken en wordt je crunch meer gedefinieerd.
Het kan zijn dat door het bewerken van je tail sound, je punch naar de maan gaat. Bewaar je oude samples zodat je deze punch later weer kan samenvoegen met de verder bewerkte tail..
@Phye
Zou dit bij mijn tail ook werken?
Hmm, niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet@kevv1990
Plusjes onder de plusjes en minnetjes onder de minnetjesals je de waveforms bekijkt snap je wel wat ik bedoel.

Haha, iedereen toch te druk met mijn commentaar om een mening te hebben over mijn kick![]()
(Afgezien de tips om de boel ergens anders op te luisteren)
Fair enough...
@Pitch black
Het is niets dat hier niet eerder ter sprake is gekomen. Gewoon een generieke methode van layeren om de crunch aan te dikken. Of het werkt moet je zelf bepalen.
Kicks bouwen is knutselen, knippen plakken, layeren, EQ-en, distorten, reverben, compressen.... Eindeloos tot het klinkt zoals je wilt dat het moet klinken en je tevreden bent.
@Kevv1990
Nog een hint dan. Zo dus niet:
![]()

Voor de rest sluit ik me aan bij AftershoQ.. Iets meer laag erin zal hem goed doen, en decay iets langer.. vult je track ook iets meer..