Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@ Yannick
Thanks man
--
dit word waarschijnlijk het bijpassende intro bij die melodie.

Niks mis mee. Ik zou zo 1-2-3 niks kunnen zeggen wat te verbeteren. Zuivere melodie ook, goed werk!!@ Deniax
Lekker kickje hoor, gaat de goeie kant op daar
--
Wat vinden jullie hiervan en mijn nieuwe kick ?
Persoonlijk vind ik de reverse bass nog wat te diep in de mix liggen. Misschien wat naar voren proberen te halen?@ Yannick
Thanks man
--
dit word waarschijnlijk het bijpassende intro bij die melodie.

Het is een F#, dat is toch niet zo heel hoog?Klinkt al best goed kevv alleen ik vind de kick wel erg hoog. Denk dat die in een lagere toon wel mooier is.

Het is een F#, dat is toch niet zo heel hoog?![]()
Het is een F#, dat is toch niet zo heel hoog?![]()
Meestal een G of een A of een B ofzo..Wa vinde gullie van Scantraxx??
Offtopic: Wa vinde gullie van Scantraxx??

Ligt eraan, ze zorgen iig goed voor hun artiesten (als je ziet waar ze mogen draaien)
Maar de releases duren soms wel erg lang.
)Ja dat de wasted penguinz er weg zijn gegaan is zonde voor scantraxx. Wasted penguinz doen het goed. (Idd!)
Als je bij scantraxx zit, zit je gewoon bij 1 van de grootste hardstyle labels. De kans om door te breken is daar toch een stuk groter dan bij een klein label.
@Pitchblack: Ik heb je preview geluisterd en dit is echt nog niet het niveau dat ze bij scantraxx willen lijkt mij. Het klinkt alsof het op een hele lage kwaliteit is geƫxporteerd, terwijl er bijstaat dat het 320 kbps is. Ik denk dat alles zwaar clipt ofzo.
ik heb die geexporteerd naar wav, genormalized en toen omgezet naar mp3 ofzoiets 

Je bent toch nog niet van plan een demo te sturen?
Scantraxx is nog altijd 1 van de top labels in de hardstyle.
Hun releases zijn zeker niet allemaal goed, maar de kwaliteit is altijd echt top!
Art design etc is ook altijd dik inorde.![]()
Hier is het nog nie gemixt en gemasterd.
)@ Pitch black
Ben nog variatie aant in bouwen, en meer geluiden aant toevoegen.
Dit stukje intro staat nog in de kinderschoenen![]()

Deniax zijn kwaliteit is iig wel heel erg goed, valt zelfs niet te vergelijken met wat jij hier post.
1 goude tip man, stuur je demo pas als je er productie gewijs klaar voor bent.
Die gasten van de grote labels hebben al werk genoeg.
Als je het echt wil, kom je er uiteindelijk wel.![]()