Varierende Hardstyle Bassdrum

@ Yannick

Thanks man :D

--

dit word waarschijnlijk het bijpassende intro bij die melodie.

Attachments

• Double X - TBA 3v2.mp3
    3,6 MB · Bekeken: 64
@ Yannick

--

Bietje lang hetzelfde als je het mij vraagt, bietje meer richting hardtrance..:P
Die eene kick uit de vorige posts klinkt wel nice..:okdan:

@ Deniax

Lekker kickje hoor, gaat de goeie kant op daar :D

--

Wat vinden jullie hiervan en mijn nieuwe kick ?
Niks mis mee. Ik zou zo 1-2-3 niks kunnen zeggen wat te verbeteren. Zuivere melodie ook, goed werk!!
@ Yannick

--

Persoonlijk vind ik de reverse bass nog wat te diep in de mix liggen. Misschien wat naar voren proberen te halen? :)

En ook weer eens vanaf scratch begonnen. Ben er nog mee bezig, maar wilde graag van jullie horen of ik op de goede weg zit en wat te verbeteren. Momenteel produceer ik met hoofdtelefoon en er zijn ongetwijfeld dingen die op monitors anders zijn dan op m`n hoofdtelefoon :)

Attachments

• Kick 110812.mp3
    256 KB · Bekeken: 76
Klinkt al best goed kevv alleen ik vind de kick wel erg hoog. Denk dat die in een lagere toon wel mooier is.

Het is een F#, dat is toch niet zo heel hoog? :P

Nee, dat is niet zo hoog, maar zou het toch eens op een lagere toon proberen. De tail klinkt naar mijn mening toch de hoog. Wordt het te blij van vind ik (beetje stuiterbal zeg maar)

Je bent toch nog niet van plan een demo te sturen? :)

Scantraxx is nog altijd 1 van de top labels in de hardstyle.
Hun releases zijn zeker niet allemaal goed, maar de kwaliteit is altijd echt top!
Art design etc is ook altijd dik inorde. :)

Ligt eraan, ze zorgen iig goed voor hun artiesten (als je ziet waar ze mogen draaien)
Maar de releases duren soms wel erg lang.

Ja maar de wasted pinguin zijn er weg gegaan..

Maja,
Een maat van mij heeft een oldskool label en dov is een maat van hem..
Enne hij heeft gezegd dat wij als onze eerste volledige track(s) af zijn dov ze gaat beluisteren en wie weet komt daar nog iets uit voort...
Ik had de preview aan die maat van mij laten horen en die zei iig dat ik nie onzeker hoeft te zijn, want hij vond ut goed en hij houdt geeneens van hardstyle dus dat zegt wel iets..
Nie dat ik ga hopen ofzo maja nee heb je ja kun je krijgen zeg men altijd...

(Ik wil nie vervelend over komen ofzo hoor of weet ik wa :P)
Maar...

Da wouk gewoon ff delen en drm vroeg ik ook wa gullie van scantraxx vinden?

Ja dat de wasted penguinz er weg zijn gegaan is zonde voor scantraxx. Wasted penguinz doen het goed.

Als je bij scantraxx zit, zit je gewoon bij 1 van de grootste hardstyle labels. De kans om door te breken is daar toch een stuk groter dan bij een klein label.

@Pitchblack: Ik heb je preview geluisterd en dit is echt nog niet het niveau dat ze bij scantraxx willen lijkt mij. Het klinkt alsof het op een hele lage kwaliteit is geƫxporteerd, terwijl er bijstaat dat het 320 kbps is. Ik denk dat alles zwaar clipt ofzo.

Ja dat de wasted penguinz er weg zijn gegaan is zonde voor scantraxx. Wasted penguinz doen het goed. (Idd!)

Als je bij scantraxx zit, zit je gewoon bij 1 van de grootste hardstyle labels. De kans om door te breken is daar toch een stuk groter dan bij een klein label.

@Pitchblack: Ik heb je preview geluisterd en dit is echt nog niet het niveau dat ze bij scantraxx willen lijkt mij. Het klinkt alsof het op een hele lage kwaliteit is geƫxporteerd, terwijl er bijstaat dat het 320 kbps is. Ik denk dat alles zwaar clipt ofzo.

Welk stukje? Die lead + kick? Nee hoor die clipt helemaal nie, waarschijnlijk mist dat nog wa hoog ofzo..:P ik heb die geexporteerd naar wav, genormalized en toen omgezet naar mp3 ofzoiets :P
Ik post hier ook geen hq..:P

Maar een preview van onze track staat ook nie op synthforum, dus ik snap nie hoe je da kunt zeggen..:P

Iig 1 van Onze track's heet Burn it down -van linkin park- (Hardstyle Bootleg) als ie helemaal af is en gemixt enzo dan post ik em wel hier ok?

Je bent toch nog niet van plan een demo te sturen? :)

Scantraxx is nog altijd 1 van de top labels in de hardstyle.
Hun releases zijn zeker niet allemaal goed, maar de kwaliteit is altijd echt top!
Art design etc is ook altijd dik inorde. :)

Nie alleen ik, ik heb een collega waar mee ik samenwerk..
In zekere zin dus wel via via..

Lijkt me wel heh als het gemixt en gemasterd is..
Da is nie te vergelijken me wa hier gepost word :P Hier is het nog nie gemixt en gemasterd.
Tenminste zoiezo die van mij nie iig! Ja gepremixt..
Mixen kun je beter in een ander programma doen na het geheel in stems geexporteerd te hebben (Tenminste als je fl gebruikt :P)
Zoiezo exporteren!

En dat verhoogt de kwaliteit, among with some other stuff..
Maja wa ik probeer te zeggen is dus dat je iets wa nie af is nie moet vergelijken met iets wa wel af is..

Deniax zijn kwaliteit is iig wel heel erg goed, valt zelfs niet te vergelijken met wat jij hier post.

1 goude tip man, stuur je demo pas als je er productie gewijs klaar voor bent. :)
Die gasten van de grote labels hebben al werk genoeg.

Als je het echt wil, kom je er uiteindelijk wel. :)

Deniax zijn kwaliteit is iig wel heel erg goed, valt zelfs niet te vergelijken met wat jij hier post.

1 goude tip man, stuur je demo pas als je er productie gewijs klaar voor bent. :)
Die gasten van de grote labels hebben al werk genoeg.

Als je het echt wil, kom je er uiteindelijk wel. :)

Das ook goed van hem..
En natuurlijk ga ik niks zomaar sturen ofwa dan ook.
Muziek is net als eten: Over smaak valt niet te twisten.
Maja als een label houder/producent zegt dat ut goed klinkt terwijl ut nog in de kinderschoenen staat en zelfs dat ut zijn muziekstijl niet is dan weet ik genoeg toch..
Heel snel tevreden ben ik nie, maja gelukkig zijn we met zijn 2..

Back