Varierende Hardstyle Bassdrum

@child of art

Dit wat jij heb gepost heb totaal niks met hardstyle te maken
en de geluidjes eromheen klinken ook mega goedkoop
sorry maar ik kan echt niet tegen mensen die zulke geweldige theorieën hebben
en dan wat posten wat totaal niet thuis hoort in iets van deze tijd

Begrijp deze reactie wel enigszins, maar misschien heeft Child of Art wel enorm veel plezier tijdens het maken van/luisteren naar zijn creaties. Dat is natuurlijk altijd het belangrijkste.

Child of Art; misschien iets minder hoog van de toren blazen en lekker doorgaan met studeren/leren/uitproberen? Dan krijg je vanzelf respect.

Post van JRD zegt toch ook niet dat hij er geen plezier aan mag hebben. Child of Art komt met een post waarin hij zegt dat een hardstyle kick makkelijk te maken is en dat hij wel eens een voorbeeld zou laten horen. Hij komt vervolgens met een voorbeeld wat echt totaal geen hardstyle kick is.

Post van JRD zegt toch ook niet dat hij er geen plezier aan mag hebben. Child of Art komt met een post waarin hij zegt dat een hardstyle kick makkelijk te maken is en dat hij wel eens een voorbeeld zou laten horen. Hij komt vervolgens met een voorbeeld wat echt totaal geen hardstyle kick is.

Nou ik zeg ook niet dat JRD heeft gezegd dat CoA geen plezier mag hebben, ik wilde enkel CoA een hartje onder de riem steken omdat er natuurlijk een hele bak shit over hem heen komt nu, waar hij overigens wel zelf om gevraagd heeft. Thats all folks!

Ik denk dat CoA beter eens wat research had gedaan voor hij hier zo'n dingen gaat posten.
Hij zegt zelf nog geen Hardstyle track gehoord te hebben.

Als je ergens over wil mee praten, en al zeker als je denkt het beter te weten, moet je wel weten waarover je spreekt. Kennis is macht op dat vlak.

Dus allen op dit forum, die denken dat ze weten hoe je een hardstyle kick moet maken, probeer het 1st eens zelf en kom ons hier dan de les pas spellen.

Idd Aftersho-Q, en in Holland noemen we dat dan "Niet zo hoog van de toren blazen". :D

CoA : je zult het wel gemerkt hebben, gemakkelijk is het zeker niet om een (moderne) hardstyle kick te maken.

Ja jullie hollanders met jullie gekke taaltje. :D

Probeer jij het anders eens he zilverkogel. :P

@child of art

Dit wat jij heb gepost heb totaal niks met hardstyle te maken
en de geluidjes eromheen klinken ook mega goedkoop
sorry maar ik kan echt niet tegen mensen die zulke geweldige theorieën hebben
en dan wat posten wat totaal niet thuis hoort in iets van deze tijd

Ik verwijs U even naar het ´ff simpel rammen´ topic!

Jongens... niet allemaal van die lange tenen... iedereen meteen op de kast. Kom kom, iets zelfverzekerder mag wel hoor ;)

Ik denk dat het zo ging:
A] Hij is al een poosje niet meer op het forum geweest en ziet in Recente Discussies het topic "Varierende Hardstyle ..."

Leest de eerste post en wil direct reageren omdat hij daar ook wat van weet. Staat er niet echt bij stil dat er honderden posts op volgde.

B] Omschrijft een stukje basis kickdrum synthese, dit station zijn we toch allang gepasseerd? Of zijn jullie dat al vergeten? Schaam je overigens, als je je hierdoor aangevallen voelt... :P

C] Realiseert zich niet dat hij in een slangenkuil is beland waar dit soort wijsneuzerij absoluut niet geapprecieerd wordt en probeert zich nog enigszins te verweren.

Goed nu weer verder en CoA kan in het hardcore kick topic prima terecht met zijn oldskool kickje :doei:

Jongens... niet allemaal van die lange tenen... iedereen meteen op de kast. Kom kom, iets zelfverzekerder mag wel hoor ;)

Ik denk dat het zo ging:
A] Hij is al een poosje niet meer op het forum geweest en ziet in Recente Discussies het topic "Varierende Hardstyle ..."

Leest de eerste post en wil direct reageren omdat hij daar ook wat van weet. Staat er niet echt bij stil dat er honderden posts op volgde.

B] Omschrijft een stukje basis kickdrum synthese, dit station zijn we toch allang gepasseerd? Of zijn jullie dat al vergeten? Schaam je overigens, als je je hierdoor aangevallen voelt... :P

C] Realiseert zich niet dat hij in een slangenkuil is beland waar dit soort wijsneuzerij absoluut niet geapprecieerd wordt en probeert zich nog enigszins te verweren.

Goed nu weer verder en CoA kan in het hardcore kick topic prima terecht met zijn oldskool kickje :doei:

^^ :)

:) hahaha

Mijn doel was enkel om CoA op deze toch al kut-maandag een wat minder kut gevoel te bezorgen. En om de goede sfeer op SF te bewaren. Niet dat de waarheid nooit gezegd mag worden.... laten we het erop houden dat ik me enigszins kon verplaatsen in CoA.

Maar jullie hebben gelijk, de kick was prut. Ook bij ons in het hardcore topic blijft 'ie kut, helaas.

We zullen CoA wel wat tips geven.

Omdat toch nog iets te posten...

Dit is eigenlijk een kickje wat ik al heb afgeschreven maar wil het wel even posten/doneren want er zit verder geen audio achter. Dus mocht iemand het leuk vinden er nog iets mee te spelen, is dat prima.

Is een experimentje dat ik ook op youtube heb gezet. Ik wilde proberen de 'harmonics' te laten resoneren om de toon te versterken. Maar de sound wordt er wat kil en hol van.

Ik ben nu meer opzoek naar die warmere Wildstylez /Hhz / NC sound. Dat is dus een beetje het tegenovergestelde.

Edit: even mp3tje toegevoegd, voor een playertje

Attachments

• AugKick preview.wav
    1,1 MB · Bekeken: 103
  • AugKick preview.mp3
    252,1 KB · Bekeken: 86
Klinkt nog wat dun en digitaal Phye. :)

Back