Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Amen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

@child of art
Dit wat jij heb gepost heb totaal niks met hardstyle te maken
en de geluidjes eromheen klinken ook mega goedkoop
sorry maar ik kan echt niet tegen mensen die zulke geweldige theorieën hebben
en dan wat posten wat totaal niet thuis hoort in iets van deze tijd
Post van JRD zegt toch ook niet dat hij er geen plezier aan mag hebben. Child of Art komt met een post waarin hij zegt dat een hardstyle kick makkelijk te maken is en dat hij wel eens een voorbeeld zou laten horen. Hij komt vervolgens met een voorbeeld wat echt totaal geen hardstyle kick is.

.@child of art
Dit wat jij heb gepost heb totaal niks met hardstyle te maken
en de geluidjes eromheen klinken ook mega goedkoop
sorry maar ik kan echt niet tegen mensen die zulke geweldige theorieën hebben
en dan wat posten wat totaal niet thuis hoort in iets van deze tijd

Jongens... niet allemaal van die lange tenen... iedereen meteen op de kast. Kom kom, iets zelfverzekerder mag wel hoor
Ik denk dat het zo ging:
A] Hij is al een poosje niet meer op het forum geweest en ziet in Recente Discussies het topic "Varierende Hardstyle ..."
Leest de eerste post en wil direct reageren omdat hij daar ook wat van weet. Staat er niet echt bij stil dat er honderden posts op volgde.
B] Omschrijft een stukje basis kickdrum synthese, dit station zijn we toch allang gepasseerd? Of zijn jullie dat al vergeten? Schaam je overigens, als je je hierdoor aangevallen voelt...
C] Realiseert zich niet dat hij in een slangenkuil is beland waar dit soort wijsneuzerij absoluut niet geapprecieerd wordt en probeert zich nog enigszins te verweren.
Goed nu weer verder en CoA kan in het hardcore kick topic prima terecht met zijn oldskool kickje![]()

C] Realiseert zich niet dat hij in een slangenkuil is beland waar dit soort wijsneuzerij absoluut niet geapprecieerd wordt en probeert zich nog enigszins te verweren.
hahaha