Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Vette melodie.
Kan zo een zomer hit worden met de juiste vocals.
Kan zo een zomer hit worden met de juiste vocals.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan zo een zomer hit worden met de juiste vocals.... Ik ook weer een snippet gemaakt, ben er redelijk tevreden over, hoe klink t bij jullie?
Phye schreef:... Maar doet net iets teveel denken aan de plaat van Code Black en Nitrouz maar misschien mag het wel
Dit bovenstaande neem ik terug. Ja, het ook een progressive motif met eenzelfde afbouw progressie echter na een paar keer luisteren, heb ik echt geen Can't Hold Me Back meer in mijn hoofd.
Ben benieuwd of je hem af gaat maken, en hoop dat je wat hebt aan de kick vergelijking.
...dit is wat ik nu heb gemaakt met een 909 .. Bekijk bijlage 88446 Bekijk bijlage 88447

@JasonX kicks maken is een kunst op zich, er zit veel tijd in.
zelf ben ik nu een weekje of 3 bezig met 909 kicks.. zitten heel wat uren in om die goed te krijgen.
over je kick.. ik zou een punch aan je kick toevoegen en proberen of je wat dunne layers aan je bass kan toevoegen om wat meer diepte te krijgen en een mooiere klank!, niet vergeten onder de +/- 150 hz te cutten bij de layers.. succes!