Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door ezzit
Ja, ik ben ook weer uit mijn herfstslaap ontwaakt en ben klaar voor meer!!!!![]()

Origineel geplaatst door funxiun
Dat zeg ik!![]()
Genoeg gemekker over die site...
Heeft iemand al de previewtjes kunnen beluisteren?
R.
Origineel geplaatst door funxiun
Oh ja... daar heb ik ook een hekel aan: mensen die de posts van anderen niet lezen

)

)Origineel geplaatst door funxiun
Ik heb even de moeite genomen om die clips ff te beluisteren;
Alle tracks zitten qua produktie rete-goed in elkaar. De luisteraar wordt lekker getrakteerd.
Eén minpuntje: track b1
Deze clip duurt potverdriedubbeltjes maar 28 seconden!![]()
En net op het moment dat het interessant wordt is de clip afgelopen![]()
Ik denk dat ik deze plaat zeker zal kopen als ik 'm tegenkom (tenzij iemand 'm ff naar me opstuurd)
R.
Succes!

Origineel geplaatst door omiel
Zoekt en ge zult vinden.
Geduld is een schone zaak.
Maar goed. In het scherm met alle bolletjes zit rechts onderin een "button" die oplicht als je er over heen gaat. Er staat Transistor Beat.
Origineel geplaatst door da goose
mee eens... maar ik heb geen geduld en veel mensen met mij..
ok.. ben de tracks aan het luisteren, klinkt goed, ik moet wel zeggen dat die kale electro dingen mij weing doen, ik vind het saai en niet funky maar dit zit toch wel goed in elkaar. Succes met je label in ieder geval !
Ik denk toch dat ik het intro scherm moet laten veranderen. Veel mensen komen er inderdaad niet uit.
Ik zou de button gewoon al heel licht op de achtergrond erdoor laten komen, dat scheelt al een stuk.
Bedankt.