Octamed 5

Status
Please reply by conversation.
Ja???

Komt het er niet op neer dat vince een amiga diskette moet hebben
die Boot met med ??? (+ mss nog een amiga fomatted diskette voor data???)

Ja???

Ja, 10Mbps ethernet PCMCIA kaart.

Komt het er niet op neer dat vince een amiga diskette moet hebben
die Boot met med ???

Bootable kan ik denk ik niet maken. Ik heb vermoedelijk nergens WB1.3 (mijn A1200 is 3.1). Maar ik denk dat Vince er gewoon WB-disks bij heeft, dus gewoon booten vanaf die en dan de OctaMED disk erin.

(+ mss nog een amiga fomatted diskette voor data???)

Kan, maar de A500 kan natuurlijk ook prima zelf diskette's formatteren... beetje een omweg om ze eerst op een A1200 te formatteren en dan op te sturen.

Kan, maar de A500 kan natuurlijk ook prima zelf diskette's formatteren...

een boot diskette maken is ni moeil'k...
s/startup-sequence script met daarin 'med'
al de libs: en mss fonts: erop zetten,

maar dat kun je alleen maar als je al een wb diskette hebt...

't probleem is denk 'k als je alleen maar van een A500 moet vertrekken,
zonder enige diskette....

Soit,
als't ni lukt zal 'k het wel proberen,
'k heb hier alles nog liggen... (ook voor WB1.3)

Ik denk dat Vince even moet vertellen wat hij al heeft en wat hij nog zoekt...

OctaMED 4 diskette trek ik hier net uit een bak, dus die hoef ik niet eens te downloaden. v4 is (dacht ik) de laatste met de eigen GUI. Zal de Amiga even aanzwengelen...

overigens nog flink opzoek naar de 590 HD, maar die kan ik nergens vinden. :(

tevens ook nog opzoek naar n samplertje, maar dat moet wel goedkomen

Voor de A590 zou ik zeggen!!!
Ni doen !!! of't zou gratis moeten zijn....

Veel beter is je wat te amuseren met die A500,

en dan bij gelegenheid een A600 kopen.... - heeft IDE en kan dus werken met CF
Gaan met wat geluk voor heel weinig op de 2de hands.

Wel mss nog een midi interface???

midi interface wou ik idd nog wel halen, mja, eerst even lekker kutten met de 500 en als dat bevalt komt er denk ik wel n 600.

Mail maar als ik een Med-Boot disk moet fabriceren....

Midi interface's vind je geregeld terug op ebay!

Geeft ni,

ik zou 'm zeker ni weg doen,

maar ik zou er ook niet verder op bouwen - te veel geld aan uitgeven,
met specifieke A500 hardware...

Al blijft er natuurl'k zoiets als nostalgie ;)

Vince!

Goed nieuws van het zoekfront! Ik heb over de radio gehoord dat de divisie die ik vooruit gestuurd heb om de oude diskette's te zoeken in hun missie geslaagd is. Ik zal trachten de diskettes zo spoedig mogelijk te bereiken zodat ik de balans op kan maken in slachtoffers en overledenen. Wellicht is er een WB1.3 diskette aanwezig. Ik zal de troepen doorgeven dat alle prioriteit uitgaat naar de WB1.3 diskettes en eventuele muziekprogrammatuur. Ik houd je op de hoogte!

Origineel geplaatst door Stephen
Merci dat je mij ook op de hoogte bracht Kraan ;o))

LOL

Hoezo? Ben je op eigen touw ook ergens naar 1 of ander front gegaan? Zonder VN-mandaat is dat sowieso niet aan te raden! (Met, trouwens evenmin)

ha, gewoon, dat had je ook in een pb kunnen doen.... ni??

ben trouwens naar 't leger gegaan en ze hebben nooit een soldaat van mij kunnen maken...

"Den eerst die ik eventueel zou neerschieten is mijn eigen commandant!!!
Die stuurt me trouwens anders toch ook maar als schietschijf naar 't front..."

Origineel geplaatst door Kraan
Vince!

Goed nieuws van het zoekfront! Ik heb over de radio gehoord dat de divisie die ik vooruit gestuurd heb om de oude diskette's te zoeken in hun missie geslaagd is. Ik zal trachten de diskettes zo spoedig mogelijk te bereiken zodat ik de balans op kan maken in slachtoffers en overledenen. Wellicht is er een WB1.3 diskette aanwezig. Ik zal de troepen doorgeven dat alle prioriteit uitgaat naar de WB1.3 diskettes en eventuele muziekprogrammatuur. Ik houd je op de hoogte!
respect!

ik hoor het dan wel ja :D

Dat had zeker in een PB gekund, maar in het kader van het toverwoord transparantie leek het me wel ligitiem om hier te plaatsen. Stel dat mensen echt bergen verzetten om Vince aan een Workbench te helpen, terwijl er een grote kans bestaat dat ik dit weekend in slechts enkele seconden die disk vinden kan.

En daar komt bij dat slap ouwehoeren op forumniveau veel meer slap ouwehoeren is dan ouwehoeren op PB-niveau. En ouwehoeren is een essentieel onderdeel van studie-ontwijkend gedrag, wat op dit moment weer pieken vertoont bij mij.

Ik weet niet hoe het in Belgie is, maar in Nederland heet Defensie niets met schieten te maken. Hooguit een beetje homo's bashen, je in het buitenlandse discotheken misdragen, vrouwen verkrachten en drugs gebruiken.

}:|

Status
Please reply by conversation.
Back