Origineel geplaatst door Grooveron
Dat ben ik met je eens 600 is meer dan genoeg maar ik heb toch liever een Trident dan een Polysix (en ik heb ze echt beide gehad net als de monopoly trouwens wat ook een beest van een synth is.)
Wat ik machtig vind aan de Trident zijn de strings, een lambda klinkt mischien meer naar echte strings maar niet die
mooie ijle die in de Trident zitten, doe daar een beetje van die phazing bij en een mooie lange reverb en ik kom spontaan klaar (muzikaal gezien dan) ik kan daar uren mee spelen. Zacht solo soundje erbij van de synth sectie en bras en je hebt aan mijn geen kind meer.
En dat van 1 synth.
blijft mooi ;
http://nl.youtube.com/watch?v=i4sYF2UTpeU
en smackos wilje best geloven dat de perfomance minder is op een trident tov een polysix !
daar er toch een tweede osc opzit tov de p6
i voor mij een groooooot toevoeging
ok minus de rapeggiater/chord dinges
en idd een monopoly rocked qa specs de pan uit !!
de trident heeft qa synth toch ook de ssm configuratie as op de monopoly / polysix qa filters osc....?
niet ...?

uhhh
iig heb ik ook veel goede verhalen gehoord over de delta ...[ook weer jammer geen cv wel gate ]
geen accord holder op ofso ...?
en heeft rombraz m nog te koop ,....MMMMMM
een string synth moet je eigen lijk ook bespelen ...met de handen !!!
iig heft de tridnt weinig aan sturings mogelijkheden ....das erg jammer
dpolysix ook niet en delta ook niet
wordt lastig allebei tegelijk bespelen
daar is de trident weer meester in [spilt ..keyboard ]
nou allemaal en vooral de trident hebbende
veel succes
[kwou dat er nogs een trident voorbijkwam voor smackos oude prijs...........check zelf in de dsf back files hoeveel dat was
dan zou ik m graag op mn " oude " rugje opgehaald hebben in den haag ...hihi
kben niet soo bekend met bv siel / andere string synthjes
wat is wel beetje vergelijkbaar ,...met de delta / korg string siound
kan me voortellen dat soon oude rolan rs 202 d8 ik ook bets mooi kan klinken wel vast heel andrs
tot zover ....