En heb er inmiddels eentje in smetteloze nieuwstaat, valt me zwaar mee moet ik zeggen, al die negatieve verhalen begrijp ik niet zo, zo goed als alles ligt aan knoppen voor je, gebruiksaanwijzing heb je er niet bij nodig, laag en hoog genoeg. Heb er al een paar lekkere strings en pads uitgehaalt, en zelfs een scheurende hardcore lead doet ie aardig.
Vooral ook leuk hoe je de velocity en aftertouch aan alles tegelijk kan linken in plaats van 1 parameter tegelijk, en per osc gewoon alle waveforms tegelijk gebruiken... lfo,s aan de pwm depths hangen, de lfo waveshapes kan je afbramen zodat de triangle bijvoor beeld een sinus word en niet meer zo scherp is. Delay, decay breakpoint en een decay2 als extra,s op de envelopes. enige wat jammer is, is dat er een modulatie matrix zoals op de virus en ion ontbreekt, dus geen gekke dingen als lfo,s of envelopes aan fm, ringmodulator, maar opzich bestrijken de lfo,s al een aardig gebied en je kan niet alles hebben.
Alleen kwa uiterlijk had die witte omlijningen om de secties wel iets minder opzichtig gemogen.