Freeware Mp3 editor gezocht

glennplumber

Kneed je synth
Wie weet er een goede ... ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zoek er een waarmee je ook plaatjes aan je mp3 kan toevoegen ! Of is dat ook zonder mp3 editor te doen ? Dan zou ik graag van iemand horen hoe ik dat kan doen !

Alvast bedankt !
Glenn

volgens mij kun je dan beter naar t omgekeerde zoeken ..

een freeware programma om fotos mee te bewerken, en waar je een muziekje achter kan zetten ..

zoiets als een slideshow, presentatie etc. nero en dergelijke programma's kun je foto discs mee maken in combinatie met filmpjes en muziek etc. misschien dat je zoiets eens kan proberen .. nero is alleen niet gratis, maar je kan t wel 30 dagen lang gebruiken geloof ik.. voor de rest weet ik zo niks uit mn hoofd behalve software van roxio (ook erg goed) maar dat is ook niet gratis.. zoek eens op www.download.com daar is een hoop te vinden ..

http://www.download.com/Media-Management/3150-2193_4-0.html?tag=dlbc

@reso: misschien dat ik verkeerd ben, maar misschien bedoelt glennplumber inderdaad een afbeelding binnen een mp3 bestand, voor players die album art weergeven :)

ah, als dat t geval is negeer mn bovenste post dan maar :)

wist trouwens niet eens dat dat tegenwoordig ook al kon, wat voor mp3 players zijn dat?

mp4 is geloof ik video formaat, ik heb verder geen idee hoe ze tegenwoordig covers tijdens mp3 afspelen laten zien..

kan t niet gewoon zo zijn dat er in de map een foto bestand staat wat als eerste geopend wordt als je de map opent?

Itunes met z'n ipod is daar mee begonnen dacht 'k

de nieuwe winamp heeft nu ook standard ingebouwd,
maar bij mij crasht ie meestal als 'k expand window doe...

Media player ook wel denk 'k

Graag gedaan,

die add-cover-tag zit er trouwens nog niet zo lang in in Mp3tag,
daarvoor gebruikte ik er nog Mp3TagTools voor.

Origineel geplaatst door Stephen
Da's dan een cover bij een mp3 plaatsen,
coversss is toch mp4???

http://www.mp3tag.de/en/

Jepz ... dit is wat ik bedoel ! Bedankt voor de link.

Het ging me dus inderdaad om het toevoegen van een plaatje aan een mp3 ... word soms idd wel eens album art genoemd.

Thx !! :)

Met de Nieuwste Winamp 5.5 kun je nu ook een Artwork-Cover toevoegen....

winamp5.jpg

Mag ik even off-topic gaan? Of toch een beetje?

Ik had onlangs ook i-Tunes geinstalleerd en een album gekocht. Ik wou dit meteen op cd branden voor in de auto maar dit lukt niet ivm mp4 toestanden waar ik niet veel van snap... :stupid

kan dit met Nero 6? Of heb ik iets anders nodig om deze om te zetten?

Jammer dat ik het album alleen maar op i-Tunes kan beluisteren nu

Album naar je afspeellijst slepen en dan menu (bovenin of onder de muis) "Afspeellijst op schijf branden".

Als je een album of afspeellijst afdrukt kun je hoesjes laten printen (met daarop de cover art)

Back