Tekno...met een vleugje acid

G

Guest

Guest
People In A Zoo

Heb deze track net af...
Gemaakt met:
101/606/808/909/spectralis/alpha juno/korg polysix/korg ms-20/modcan modular/fx's.....

Groeten Bruce

yep..... knallen , heel vet deze ...:)

Eej, bedankt voor de leuke/passende reacties....

Ga nu een nieuwe liveset voorbereiden, lekker geluiden maken op me modulaire vriendin:)

Spectralis doet de hpf kick die weer door de Fb heen gaat en stuurt de 909 kick aan.
Gebruik weer veel stand alone sequencers en ableton voor m'n modular en synth lijnen.
Zal niet zo snel 1 sequencer willen gebruiken.

Als het goed is kom ik over een poosje in ierland live spelen bij een system daarvandaan. Voor live gebruik ik de spec wel intensiever.

grtz Bruce

Ik probeer het te onthouden....meestal als ik ergens legaal speel post ik het wel op het forum..

Groeten

Bruce

Rauwe poep!8D

Altijd kostelijk vermaakt met die sfeerplaatjes, stukgenakt tussenschot en wat dreaddragende herders om me heen

Lekkere bak chaos! Heb hier nog ergens MONONOM 001 rond hangen... strax weer eens op zetten.

Laatste Tekno feest zat ik aan de anti biotica wegens 'n groot ontstoken gat in m'n elleboog.
Pep heb ik nooit gebruikt, wel veel uit gedeeld! (lang verhaal)

Fles lachgas ligt nog steeds achterin de Volvo... was altijd leuk. LSD en padestoelen!

Binnenkort zelf weer op 'n illegaal feest draaien. Maar dan HOUSE MUSIC ALL NIGHT LONG!!!

dope shizzle bruce..geen concessies..da's altijd goed, heb je ooit live gezien in dynamo (orkapot ) toen ik in de andere zaal moest spelen...bij jouw optreden stond 't geluid zo tering hard dat je ter plekke stierf...(die mononom was er geloof ik ook toen....da's die ouwe toch?)maargoed..blijfzodoorgaan.:duivels: :halleluja :peukie:

re

re

Lekkere track weer heel wat anders als je andere tracks, goed om die juno weer eens te horen:)
met die Bubblegum plaat heb ik ook 3 mensen heel blij gemaakt vette plaat!

Laatst gewijzigd:
@minoelec, het is toch allemaal house muziek...heb jij niet wat rauwere tracks ergens liggen...Als ik zo naar je setup kijk lijkt het me wel.

@cirkelzaag, geluid stond daar inderdaad wel iets te hard....Ouwe is niet mononom, maar wel dichtbij:)

@rombraz, leuk om te lezen. Wanneer ga ik eens iets van jou horen?

grtzzzRb

Back