De afgelopen jaren heb ik het 1 en ander aan spullen verzameld, maar door tijdgebrek kom ik er bij het meeste daarvan niet aan toe om het de aandacht te geven die het verdient
Daarom dus een drastische inkrimping en ik begin met de volgende zaken.
Digitech StudioQuad v2
FX-bak met 4 engine "slices" die in allerlei configuraties parallel of serieel geschakeld kunnen worden om van max. 4 inputs max. 4 outputs te maken. Algoritmen: reverbs, choruses, flangers, phasers, rotary/tremolo/auto pan, detuners, pitch shifters, delays, equalizers, noise gate/compressor en combi's. Goede sound en erg flexibel, dus erg geschikt voor de studio.
Deze heeft een half jaar in m'n gitaarack gezeten om als compressor en pitch shifter te dienen en voldeed goed, maar ik ben nu het rack aan het inkrimpen en daarmee is deze FX-back overbodig geworden.
Verkeert technisch in goede staat: knoppen werken goed en de display is prima leesbaar. Optisch is de staat ook goed, op diverse krassen op de bovenkant na (zie 2e foto), maar het lijkt me dat daar toch een stuk rack voor komt te zitten. Komt met adapter en manual. Richtprijs: 125E.
Behringer B-1
Large-diaphram condensator-microfoon. Leuke instapmic. Is redelijk veel gebruikt, o.a. als drumoverhead (dat kan-ie dus prima aan). Verkeert in goede staat. Komt in het originele koffertje, met spin, plopkap (zo'n eentje waar Bert Visscher gek op is
) en Engelse manual. Mag weg omdat ik er nog 1 houd. Richtprijs: 75E.
Behringer MIC100
Buizenpreamp met +48V fantoomvoeding, 20dB pad, phase reverse en limiter. Doet het bijv. erg goed in combinatie met de B-1
Volgens de SoS een "small preamp with a deceptively classy sound" (link). Enige reden dat ik deze weg doe, is dat 1 wel genoeg is voor mij. Verkeert in goede staat en komt in de originele doos, met adapter (uiteraard) en diverse manuals (Engels, Duits, Frans). Richtprijs: 25E.
Voor alles geldt: kan bekeken, getest en opgehaald worden in Leiden en kan evt. in Leiden of Utrecht en omstreken bezorgd worden (mail voor de mogelijkheden). Het meeste (tenzij anders aangegeven) kan ook verstuurd worden: verzendkosten bedragen 6,20E (per pakket: combi-koop is dus voordelig
). Reageren graag per mail en dus niet per pb -gewoon, omdat ik pb'n onhandig vind 
Om het overzichtelijk te houden:
Digitech StudioQuad v2: 125E
Behringer B-1: 75E
Behringer MIC100: 25E
Let op: de komende tijd komt hier gaandeweg nog het 1 en ander bij.
Foto Digitech StudioQuad v2:
Daarom dus een drastische inkrimping en ik begin met de volgende zaken.Digitech StudioQuad v2
FX-bak met 4 engine "slices" die in allerlei configuraties parallel of serieel geschakeld kunnen worden om van max. 4 inputs max. 4 outputs te maken. Algoritmen: reverbs, choruses, flangers, phasers, rotary/tremolo/auto pan, detuners, pitch shifters, delays, equalizers, noise gate/compressor en combi's. Goede sound en erg flexibel, dus erg geschikt voor de studio.
Deze heeft een half jaar in m'n gitaarack gezeten om als compressor en pitch shifter te dienen en voldeed goed, maar ik ben nu het rack aan het inkrimpen en daarmee is deze FX-back overbodig geworden.
Verkeert technisch in goede staat: knoppen werken goed en de display is prima leesbaar. Optisch is de staat ook goed, op diverse krassen op de bovenkant na (zie 2e foto), maar het lijkt me dat daar toch een stuk rack voor komt te zitten. Komt met adapter en manual. Richtprijs: 125E.
Behringer B-1
Large-diaphram condensator-microfoon. Leuke instapmic. Is redelijk veel gebruikt, o.a. als drumoverhead (dat kan-ie dus prima aan). Verkeert in goede staat. Komt in het originele koffertje, met spin, plopkap (zo'n eentje waar Bert Visscher gek op is
) en Engelse manual. Mag weg omdat ik er nog 1 houd. Richtprijs: 75E.Behringer MIC100
Buizenpreamp met +48V fantoomvoeding, 20dB pad, phase reverse en limiter. Doet het bijv. erg goed in combinatie met de B-1
Volgens de SoS een "small preamp with a deceptively classy sound" (link). Enige reden dat ik deze weg doe, is dat 1 wel genoeg is voor mij. Verkeert in goede staat en komt in de originele doos, met adapter (uiteraard) en diverse manuals (Engels, Duits, Frans). Richtprijs: 25E.Voor alles geldt: kan bekeken, getest en opgehaald worden in Leiden en kan evt. in Leiden of Utrecht en omstreken bezorgd worden (mail voor de mogelijkheden). Het meeste (tenzij anders aangegeven) kan ook verstuurd worden: verzendkosten bedragen 6,20E (per pakket: combi-koop is dus voordelig
). Reageren graag per mail en dus niet per pb -gewoon, omdat ik pb'n onhandig vind 
Om het overzichtelijk te houden:
Digitech StudioQuad v2: 125E
Behringer B-1: 75E
Behringer MIC100: 25E
Let op: de komende tijd komt hier gaandeweg nog het 1 en ander bij.
Foto Digitech StudioQuad v2: