Lexicon mx400 vraag.

virus

Ingeburgerd
Beste mensen,

Ik heb hier een lexicon mx400 met usb hardware plugin.
Nou is mijn vraag is dat aleen voor het editen in midi naar het apparaat of kan ik het ook als audio plugin op een audio track in mijn sequence gebruiken.
Ik hoop dat er iemand isdie evaring met dit apparaat heeft.

Ps: Ik heb de software voor de plugin geinstaleerd maar krijg geen fx door.

Thnx,

Virus

volgens mij kun je m niet als volwaardig VST plugin gebruiken zoals software plugins..

wel kun je zoals je al aangaf je mx400 instellen en waarschijnlijk ook automaten vanuit je sequencer..

heb zelf de mx200, en die kan t zelfde.. vind t eigenlijk vrij nutteloos en t kost je weer een usb aansluiting ..

Ik heb namelijk ook een focusrite liquidmix liggen en die doet namelijk wel als dsp apparaat zijn werk.

Wat dat betreft vind ik die usb connectie maar waardeloos als het alleen om het gemak gaat.

Origineel geplaatst door virus
Ik heb namelijk ook een focusrite liquidmix liggen en die doet namelijk wel als dsp apparaat zijn werk.

Wat dat betreft vind ik die usb connectie maar waardeloos als het alleen om het gemak gaat.
yep :(
ik dacht dat de mx300 en mx500 (firewire) wel audio door een kabeltje in de VST hebben

Mag ik het raar vinden als je een apparaat koopt waar je niet zeker van bent wat het nou precies doet?

Marketingtaal, bomen, bos, etc.

USB geeft dankzij de Virus TI en de talloze audio-interfaces heel veel mensen het idee dat 't allemaal te integreren is. In de tussentijd doen de hub-verkopers goede zaken ;).

Origineel geplaatst door Yoozer
Marketingtaal, bomen, bos, etc.

USB geeft dankzij de Virus TI en de talloze audio-interfaces heel veel mensen het idee dat 't allemaal te integreren is. In de tussentijd doen de hub-verkopers goede zaken ;).
idd als die dingen eens langer mee gaan .. maare ik dwaal af

ehh. de usb is toch inderdaad voor het aansturen/veranderen van patches in combinatie met de 'vst' interface. Alhoewel audio nog steeds via jack/spdif gaat vind ik het concept toch best wel sterk. Ik vind het beter dan menu-scrollen op het apparaatje zelf.
Laat ik het zo zeggen, ik zou mijn mpx550 best willen ruilen voor een mx400 :)

Back