EMS synthi AKS op mp voor 2600

Die foto is met engelse stekker. Vraag me af of dit dan het echte ding is.

Ach gut.....trieste kneus, zou daar nog iemand intrappen vandaag de dag ?
Zijn maatje Andrew had ook al een @googlemail.com e-mail adres.
Wat een toeval.

Hi

My item is caming from London,UK.Let me know if we can close the deal
by a money transfer?

Cheers

Nix mis mee dat die arme donders in Nigeria wat rijke stinkers weten op te lichten.

Origineel geplaatst door fuse
Nix mis mee dat die arme donders in Nigeria wat rijke stinkers weten op te lichten.

die gasten doen nog andere dingen erbij waar je niet vrolijk van wordt ;{ Tuig

Het zal je zuurverdiende geld maar wezen (meestal in dit soort gevallen) dan praat je wel anders.

Ik heb wel het idee dat het steeds minder vaak voorkomt dus dat is in mijn ogen een goede ontwikkeling.

Nou ja, dit soort bedragen overmaken naar een wazige bankrekening is nou ook niet bepaald handig te noemen.

Nou ja, dit soort bedragen overmaken naar een wazige bankrekening is nou ook niet bepaald handig te noemen.

Nee dat is zo, dat ben ik met je eens, maar toch gebeurd het nog steeds anders zouden
dit soort eikels zich de moeite wel besparen.
Ik stel me gewoon dit zo'n beetje voor........iemand met niet al teveel verstand van de gang
van zaken op internet, te goed van vertrouwen, niet al te rijk, denkt een mooi voordeeltje te
kunnen bemachtigen, beetje naief maar helemaal blij......vervolgens pats boem geld en illusie kwijt.
Dat vind ik zeer sneu en een onnoemelijk lage streek, zogenaamde slachtofferrol, geen geld, arm land
voor de rest allemaal mijn hoela, traceren en keihard aanpakken dat soort tuig.......
In Nederland zijn recent een hoop van dit soort "hobbyisten" opgepakt en dat is een prima zaak.

Back