Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Wel aardig inderdaad. Ik heb nu die stream aan staan tijdens het werk.
Maar als het echt allemaal mini-trackjes van 2 minuten zijn dan is het toch 'n beetje makkelijk vinnik.
Goed, eerst luisteren, dan bek opentrekken. Is wel fonkeee trouwens.

Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Origineel geplaatst door olafmol
dit is VEEEEETTTTTTTTTTT!!!! een kruising tussen prince, d'angelo, jimmy tenor en meer....fucking hell...Harco Pront is Nederlandse nieuwe hoop in donkere dagen!!!

op het Music4Speakers label:

http://212.136.217.102/~mfs/site/discography.php?release=93

Olaf

Ik heb alle tracks op zijn album geluisterd, en ik vind het niet echt bijzonder. Ik vind het de minste artiest van de mfs stal. De meeste artiesten op mfs daarintegen vind ik erg goed, maar dat zal een kwestie van smaak zijn denk ik.

Het klinkt grappig maar de vergelijking met Prince (in z'n vroege dagen) is heiligsschennis IMHO. Van die kleine, snel opgezette ideetjes zijn idd twee minuten leuk, maar ik krijg het idee dat 't 'm niet lukt om die dingen uit te werken tot wat volwassener composities zoals Jimi Tenor. Qua originaliteit/songwriter-kracht vinnik 'm niet in dezelfde league als Beck of Mocky. Ik vind het echt erg leuk klinken, lekker funky ook wel, maar om nou van 'n groot genie te spreken gaat me wat ver. IMHO, as always.

mmm..ik dacht dat het online outtakes waren van langere nummers......wel beetje makkelijk idd om het uit te faden etc... maar nog steeds vinnik het on-nederlands goed ;)

.

.

Klinkt niet echt nederlands nee. Maar om dit nou te vergelijken met Prince en andere groten, nee das voor mij te kort door de bocht. Maar potentieel heeft deze artiest zeker.

Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Origineel geplaatst door C-Code
Ik heb alle tracks op zijn album geluisterd, en ik vind het niet echt bijzonder. Ik vind het de minste artiest van de mfs stal. De meeste artiesten op mfs daarintegen vind ik erg goed, maar dat zal een kwestie van smaak zijn denk ik.
In de korte tijd dat op dit forum zit heb ik jou nog nooit iets positiefs zien schrijven .

Re: Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Origineel geplaatst door chuck
In de korte tijd dat op dit forum zit heb ik jou nog nooit iets positiefs zien schrijven .

haha, daar kan ik het opzich wel mee eens zijn, desalnietteplus heeft het hier geen @#(*&@ mee te maken.. :peukie:

(offtopic)Whatever m8.........dan lees al mijn post maar eens door en dan nog ......schrijf ik dan niet in dit stukje dat ik de hele msf stal errug goe vind behalve harco pront........jij hebt in ieder geval snel je oordeel klaar....en dat al met 23 posts !!!.....knap hoor !(//offtopic)

<offtopic>

Ik zit er al langer en hij heeft wel degelijk positieve dingen geschreven... :okdan:

Maar goed. Dat even terzijde...

</offtopic>

Chuck omdat jij na 23 posts al loopt te zeiken op me wil ik de mensen toch even wijzen op de reden dat jij dit forum denkt te vullen met nuttige berichten....

CITAAT VAN CHUCK:

Ik ben lid geworden van dit forum nadat ik van het bestaan had gehoord van iemand die geen lid meer is omdat dat er veels te veel "censuur" is op het forum volgens hem .
Ik moet zeggen dat dat mij ook is op gevallen .
En dat sommige threads te snel gesloten worden .
En vooral het soms overdreven snelle "ff on topic heren" van sommige mods waarvan ik zie dat ze zelf ook niet altijd ontopic blijven is erg irritant .
En nog erger is het " ff on topic heren " van gewone leden .
Ik denk dat het mischien beter is als er ergens een discussie bij een thread ontstaat die "offtopic" is een Mod een nieuwe thread opend .
Voor de rest valt mij ook op dat er soms best wel agresief wordt gerageerd door sommige leden.
Ben benieuwd of dit wordt verwijderd

Re: Re: Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Re: Re: Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!

Origineel geplaatst door C-Code
Chuck omdat jij na 23 posts al loopt te zeiken op me wil ik de mensen toch even wijzen op de reden dat jij dit forum denkt te vullen met nuttige berichten....

CITAAT VAN CHUCK:

Ik ben lid geworden van dit forum nadat ik van het bestaan had gehoord van iemand die geen lid meer is omdat dat er veels te veel "censuur" is op het forum volgens hem .
Ik moet zeggen dat dat mij ook is op gevallen .
En dat sommige threads te snel gesloten worden .
En vooral het soms overdreven snelle "ff on topic heren" van sommige mods waarvan ik zie dat ze zelf ook niet altijd ontopic blijven is erg irritant .
En nog erger is het " ff on topic heren " van gewone leden .
Ik denk dat het mischien beter is als er ergens een discussie bij een thread ontstaat die "offtopic" is een Mod een nieuwe thread opend .
Voor de rest valt mij ook op dat er soms best wel agresief wordt gerageerd door sommige leden.
Ben benieuwd of dit wordt verwijderd

CITAAT VAN MIJ IN DIEZFDE THREAD:

Ik vind het Synthforum echt wel tof en lees het ieder uur, ik vind het erg leuk......en dankzij het synthforum heb ik weer een hoop nieuwe mensen leren kennen in "real life".

Ik zal er bij de volgende synthforum meeting ook zeker bij zijn !!

Tja.......ik denk dat ik na het volgende jaar interface abonnement het op ga zeggen, want ik haal veel informatie van dit forum af.....en vaak sneller dan dat het in dat blaadje staat !!

Wat me nog wel eens leuk lijkt is om op het synthforum weer eens een synth te verloten door lootjes te verkopen onder leden(in het verleden is toch ooit op die manier een minimoog verloot ......toch ?)

Ga zo door u allen....hehehehehe !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan heb jij dus aardig stront in je ogen.....sorry maar ik vind het behoorlijk onredelijk van je !!!!
Veroordeel mensen niet voor je ze kent......

Tja,

Ik moet c gelijk geven. De reden dat het forum zo goed loopt en dat het geen zooitje is is doo rhet goede optreden van de mods hier. (Goed werk jongens. jullie verdienen wel een :biertje: )

Dan nog even wat voor chuck speciaal:

Als het je hier niet bevalt hier dan ga je toch gewoon weg... SImpel toch...

En dan nog 1 klein dingetje:

RESPECT

de maatschappij is toch al zo verk*t. Dus laten we het nog een beetje gezellig houden...

NEEEEEEE :D

niet voordat chuckster zijn excuses heeft aangeboden !! 8o)
of IS hij of zij Harco Pront ??

ik ga iig straks wel effe luisteren
en me ongezouten kritiek hier neerzetten .... hihihihi ...:kimono:

edit :

de link doet het niet bij mij :(

Laatst gewijzigd:
Back