Re: Re: Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!
Re: Re: Re: Re: Nieuw Nederlands Talent: Harco Pront!!!
Origineel geplaatst door C-Code
Chuck omdat jij na 23 posts al loopt te zeiken op me wil ik de mensen toch even wijzen op de reden dat jij dit forum denkt te vullen met nuttige berichten....
CITAAT VAN CHUCK:
Ik ben lid geworden van dit forum nadat ik van het bestaan had gehoord van iemand die geen lid meer is omdat dat er veels te veel "censuur" is op het forum volgens hem .
Ik moet zeggen dat dat mij ook is op gevallen .
En dat sommige threads te snel gesloten worden .
En vooral het soms overdreven snelle "ff on topic heren" van sommige mods waarvan ik zie dat ze zelf ook niet altijd ontopic blijven is erg irritant .
En nog erger is het " ff on topic heren " van gewone leden .
Ik denk dat het mischien beter is als er ergens een discussie bij een thread ontstaat die "offtopic" is een Mod een nieuwe thread opend .
Voor de rest valt mij ook op dat er soms best wel agresief wordt gerageerd door sommige leden.
Ben benieuwd of dit wordt verwijderd
CITAAT VAN MIJ IN DIEZFDE THREAD:
Ik vind het Synthforum echt wel tof en lees het ieder uur, ik vind het erg leuk......en dankzij het synthforum heb ik weer een hoop nieuwe mensen leren kennen in "real life".
Ik zal er bij de volgende synthforum meeting ook zeker bij zijn !!
Tja.......ik denk dat ik na het volgende jaar interface abonnement het op ga zeggen, want ik haal veel informatie van dit forum af.....en vaak sneller dan dat het in dat blaadje staat !!
Wat me nog wel eens leuk lijkt is om op het synthforum weer eens een synth te verloten door lootjes te verkopen onder leden(in het verleden is toch ooit op die manier een minimoog verloot ......toch ?)
Ga zo door u allen....hehehehehe !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan heb jij dus aardig stront in je ogen.....sorry maar ik vind het behoorlijk onredelijk van je !!!!
Veroordeel mensen niet voor je ze kent......