Speciale Logic/Cubase SX toetsenborden van MusicCity

957.jpg

MusicCity Koln gaat in januari haar nieuwe speciale toetsenborden voorstellen.... eentje voor Cubase SX en eentje voor Logic. De CubaseSX versie komt als eerste in januari, en de Logic versie komt erachteraan in februari. Ze worden speciaal voor MusicCity gemaakt. De cubase SX versie gaat 119euro voor de PC versie kosten, en 149euro voor de Mac versie. De prijzen van de Logic kb's zijn nog niet bekend.

Olaf

Je zult maar kleurendoof zijn. :D

Sjemig, moet je er ook nog oorpluggen bij scoren.

Trouwens nu bedenk ik net, je hebt van die mixer surfaces voor Logic, Cubase enzo. Zou je ook gewoon midi knoppen aan je sequenceprogramma knopen? Zoals bijv die remote functie voor je keyboard die ik dus zwaar mis in SX. Maar dan nog uitgebreider. Nou ja, eigenlijk zou je een soort environment in Cubase willen hebben. ;)

Geinig, maar idd veel te duur. Oplichterij gewoon. Een toetsenbord van die aard mag hooguit 40 euro kosten.

Krijg je bij de MAC versie ook een gratis zonnebril? Die zuurstokkleurtjes gaan volgens mij na een tijd behoorlijk pijn doen aan je ogen. Wel ranzig duur inderdaad voor een toetsenbord, tenzij het een hele degelijke uitvoering is (echte toetsen in plaats van die stomme membraangevallen).

tuurlijk is dit een behoefte die gecreeerd wordt door de fabrikant, ik ken niemand die er betere muziek door is gaan maken. 't is leuk voor mensen die, geld teveel hebben, lekker artistiek van aard zijn, of niet kunnen onthouden waar nou ook alweer die toets voor was.. :P

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik heb Music City een mailtje gestuurd dat ik ze erg duur vind, en zeker als goose het keyboard heeft gezien voor €35.

Dan is €84 wel erg veel voor een paar gekleurde knoppies.....

misschien de toesten eruit halen en dan overspuiten?;)

Back