hartke km60

snatcheroony

Nieuwkomer
Ik ben nieuw op het gebied van synth'z en randapperatuur, en heb desondanks maar een Yamaha S90 ES gekocht. Daarbij heb ik in plaats van 2 monitoren, een hartke km60 aangeschaft. Slechte keus?

speel je live? dan is de Hartke misschien een goede keus. Speel je alleen thuis? Dan zou ik maar snel omruilen!

nog suggesties qua monitoren, heb zo'n 360 betaald voor die hartke... denk dat ik eerst boxjes doe en later nog een subwoofer!

alesis monitor one mkII

krk rp5

event alp 5
allemaal wel binnen die groep geloof ik

alhoewel ik geen fan ben van Behringer zijn de Truths wel een aanrader omdat ze lekker klinken. Misschien iets te lekker om serieus mee te mixen maar dat zal je een zorg zijn als je gewoon speelt. Voordel TOV de Event en KRK is dat ze veel meer lekkere bas hebben waarvan je veel lol hebt. Ik heb pas recent gewisseld naar duurdere ADAM monitoren en natuurlijk hoor je daar meer detail, maar de Behringers waren 'aangenamer'

alhoewel ik geen fan ben van Behringer zijn de Truths wel een aanrader omdat ze lekker klinken. Misschien iets te lekker om serieus mee te mixen maar dat zal je een zorg zijn als je gewoon speelt. Voordel TOV de Event en KRK is dat ze veel meer lekkere bas hebben waarvan je veel lol hebt. Ik heb pas recent gewisseld naar duurdere ADAM monitoren en natuurlijk hoor je daar meer detail, maar de Behringers waren 'aangenamer'

Ik ben recentelijk bij iemand geweest die én Behringers had (nog) én ADAM A7 had gekocht. De Behringers waren vergeleken echt bagger. Sorry, maar het is zo. Er klopt geen barst van de Truths. Veel referentiemateriaal geluisterd, en er was gewoon teveel mis mee om ze serieus te kunnen nemen.
En dit schrijf ik niet omdat ik Behringer af wil kraken, want zelf heb ik ook diverse spullen van ze. Maar hun speakers.............:kont:

Back