nieuwe track...

zo als eerste indruk een overtuigend nummer. Het ritme is knap gemaakt en stuwend. de geluiden zijn mooi en goed op elkaar afgestemd.

ik vind over het algemeen de geluiden wel te scherp, er is te veel hoog in de mix naar mijn smaak. er ontbreekt een bepaald 'frequentie spectrum' .

Ik vind het echt een hele goede track... weldoordachte beats & percussie... mooie soundscapes ook

het geheel past ook mooi in mekaar. Enkel zou ik de bassline iets meer accentueren, zodat die groove er beter in komt...

Sja, deze track heeft gewoon iets... mooi gedaan hoor...

Wat is de gebruikte gear?

btw: Hoe lang ben je al met producen bezig?

Op zich is het een leuk nummer. Die vocoder is wel vet. :)

Erg jammer dat de mix clipt en ervoor zorgt dat het allemaal heel blikkerig gaat klinken.

Zou hem nog een keer uitmixen en heeeel goed op alles letten. Vooral het laag is erg moeilijk hiervoor en graag niet zo scherp. Een beetje doffige mag, het is oldskool. ;)

Origineel geplaatst door Sycorax
Wat is de gebruikte gear?

btw: Hoe lang ben je al met producen bezig?

als duo zijn we nu zo'n twee jaar bezig... daarvoor heb ik enkele jaren met computers geprutst;
(naast viool, piano en slagwerk lessen)
onze kit list, voor zover er van een list sprake is....: Akai S2000, Roland MC505, Korg Poly800
PC (Cakewalk, Soundforge, Recycle.. en voor dit nummer Reactor2.0 waarmee de vocoding gedaan is.)

deze track is de tweede van vier tracks die op een demo zouden moeten komen.... eens voor deze vier
de basis mix goed zit gaan we het misschien kunnen afmixen in een (iets) profesionelere studio.

check ook de eerste track... link ergens op dit forum.

bedankt voor de feedback.

c_J

lekker nummer.. zoals fuse al had opgemerkt doet deze track iets te veel clippen.. en het hoog mag inderdaad een stuk minder.. Voor de rest zeer relaxed nummer...

l8r ;)

Back