Nogal wiedes. Ik heb nu m'n eigen webspace op synerjee.net in plaats van een subdomein - en dan nog, denk jij dat ik files 3 jaar laat staan als het niet hoeft? Da's een eeuwigheid in internet-tijd!
Je had me ook gewoon een PM kunnen sturen om even te vragen om de demo's van de Hound . Maar ik neem even bij deze aan dat je graag had dat ik ze weer online mikte. Doe ik - als ik klaar ben met werk.
afgaande op de mp3tjes vin ik um zeker niet verkeerd klinken. Als ik er een tegenkom zal ik er zeker over nadenken. Ik sluit me bij het 'voor' clubje aan.
Ik heb em langs zien komen in de Future Music geloof ik...tjonge, da's lang geleden!
Ik weet nog dattik em oerlelijk vond en hij leek me niet aantrekkelijk in zijn bedieningsgemak!
De klank was wel in orde.
Cirko Hound (sold!)
• Probably the most obscure synth in my small collection, and the most troublesome sofar, but fortunatly the troubles have been solved. Build by a Dutch company, the Hound was intended to forfill the producers need of an advanced hybrid synthesizer: 4 stable DCO’s, 3 lfo’s, voltage controlled filter (with an extra function called ‘fatness’, invented by Cirko), 3 env’s and 4 outputs... this machine rocks, editing is done with 6 knobs, a dial and a screen on front of this 2HU rack synthesizer.... Editing is rather rather easy, but the interface doesn't make it the live machine I hoped it to be.
Stukje uit het buitenland. (blijkt dus nederland te zijn...lang leve goegol... )
Van die Hound heb ik nooit echt een fatsoenlijke demo gehoord. Lijkt me nog steeds een leuke synth. Spijtig dat die gast het een beetje verkeerd heeft aangepakt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.