Alweer een nieuwe

dbXposed

Nieuwkomer
Laat ik me, als nieuw lid, dan maar even voorstellen.

Ik ben Hans, als gitarist begonnen in de muziek maar uiteindelijk toch het licht gezien en met synthesizers aan de gang gegaan.
Momenteel zover dat ik met de ouwe korgjes (MS serie) aan de gang ben, en nu een (micro) modular wil; de grenzen van het geluid aan het verkennen.

Ik ben bezig met 1 band en enkele projectjes;
Band: Undesire (www.undesire.nl), gewoon lekkere, simpele muziek.
Project1: Met 2 techno d.j.'s (Deep Impact, onderdeel van SystemXL) een live-set in elkaar draaien.
Project2: Xposure. Een groots opgezette multi-media show
Project3: Zelf vage muziek maken (van klaus schulze tot NIN)

Wil je nog meer weten, dan hoor ik het wel.
:doei:

Welkom!

We horen de laatste tijd sowieso al te weinig NIN achtige muziek.
Welkom!

Welkom. Multimedia project is gaaf man. Ben er zelf nu ook een beetje mee bezig, Flash filmpjes gesynct aan muziek. Waar doen jullie het mee ?

Filmpjes in project met digitale camera opgenomen. Worden als het goed is met een beamer geprojecteerd. Bij sommige nummers een click naar de drummer om als het nodig is een goede sync. te hebben.
Daarnaast ook een stuk theater en dans.
Enige tijd geleden ook zo'n projectje gedaan, LoLaH. Maar in plaats van een sync. hadden we een VJ.

Welkom,

Leuk nog een boschenaar erbij, en dbxposed is dat een verwijzing naar dbsurround ?(voor uw aller info: dit is een openluchtfestival wat in september 2003 in den bosch plaats gaat vinden, met een feest in een parkeergarage als hoogtepunt......waar hoodlumbreaks hopelijk ook iets in gaat betekenen).

Wat voor spullen heb je eigenlijk op dit moment waar je muziek mee maakt ?

Groeten;

C-Code

...... wat veel nieuwe mensen hier..... is daar niet een aparte thread voor;;;)
nee maakt niet uit welkom hier, k ben er zelf ook nog maar net....

Nee, is geen verwijzing naar dbsurround, we zijn echter wel met de Boulevard ons hiermee aan het bemoeien om er echt een vet festival van te maken.

Om iets verder op de naam dbXposed in te gaan, In Den Bosch gebeurt erg veel op muzikaal gebied maar er valt veel te weinig van te zien/horen. Mijn 'missie' is dan ook te proberen de ideeen en initiatieven die in Den Bosch leven verder naar voren te brengen.

De Boulevard is hier via mijn werk natuurlijk een erg goed middel in, denk aan Bully's Night Out (een laagdrempelig podium voor beginnende bands), Deep Impact (onderdeel van SystemXL, een groep jongens die heel enthousiast met Techno bezig zijn!), Spacyfiek (terugkerende SpaceRock-jamsessies), alle festivalletjes die we doen (Hardcore, Punk, Metal), ons wekelijkse MetalCafe (RAM), MAX (Moving Art eXperience)etc.
Daarnaast speel ik zelf natuurlijk in een band (www.undesire.nl), begin af en toe wat nummers voor Deep Impact te schrijven. Momenteel ben ik, naast een aantal projectjes, bezig met iets nieuws onder de naam LoLaH (vervolg op eerdere LoLaH). Houd deze naam in de gaten, rond de zomer zal hier meer van bekend worden...

Oorspronkelijk ben ik gitarist (dus heb veel gitaren), en ben nog niet zo lang in synths aan het investeren. Momenteel doe ik het o.a. met MicroModular (VET!!!), Korg MS10, Yamaha CS1x, Roland D110 (is leuker dan je op het eerste gezicht zou denken), Roland S330, en natuurlijk een computer met een berg software.

Origineel geplaatst door dbXposed
Nee, is geen verwijzing naar dbsurround, we zijn echter wel met de Boulevard ons hiermee aan het bemoeien om er echt een vet festival van te maken.

Om iets verder op de naam dbXposed in te gaan, In Den Bosch gebeurt erg veel op muzikaal gebied maar er valt veel te weinig van te zien/horen. Mijn 'missie' is dan ook te proberen de ideeen en initiatieven die in Den Bosch leven verder naar voren te brengen.

De Boulevard is hier via mijn werk natuurlijk een erg goed middel in, denk aan Bully's Night Out (een laagdrempelig podium voor beginnende bands), Deep Impact (onderdeel van SystemXL, een groep jongens die heel enthousiast met Techno bezig zijn!), Spacyfiek (terugkerende SpaceRock-jamsessies), alle festivalletjes die we doen (Hardcore, Punk, Metal), ons wekelijkse MetalCafe (RAM), MAX (Moving Art eXperience)etc.
Daarnaast speel ik zelf natuurlijk in een band (www.undesire.nl), begin af en toe wat nummers voor Deep Impact te schrijven. Momenteel ben ik, naast een aantal projectjes, bezig met iets nieuws onder de naam LoLaH (vervolg op eerdere LoLaH). Houd deze naam in de gaten, rond de zomer zal hier meer van bekend worden...

Oorspronkelijk ben ik gitarist (dus heb veel gitaren), en ben nog niet zo lang in synths aan het investeren. Momenteel doe ik het o.a. met MicroModular (VET!!!), Korg MS10, Yamaha CS1x, Roland D110 (is leuker dan je op het eerste gezicht zou denken), Roland S330, en natuurlijk een computer met een berg software.

Check PB ;)

Back