ez drummer + dd55

Via MIDI. EZ Drummer is een plugin voor Logic, Garageband en Windows varianten daarvan zoals Cubase etc. Ik heb zelf een yamaha dd-50 en daarmee doe ik ongeveer hetzelfde.

Via MIDI. EZ Drummer is een plugin voor Logic, Garageband en Windows varianten daarvan zoals Cubase etc. Ik heb zelf een yamaha dd-50 en daarmee doe ik ongeveer hetzelfde.

Huh? Is Steinberg slechts een schuilnaam voor Apple om ook zonder gezichtsverlies Windows programma's te kunnen maken...???

Huh? Is Steinberg slechts een schuilnaam voor Apple om ook zonder gezichtsverlies Windows programma's te kunnen maken...???

:dubbel:

:okdan::D

Ik heb een Roland HD1 setje hangen aan m'n PC met daarop DfH en daar kun je hetzelfde mee. Ik zat drummers die live gewoon met een laptop draaien en elctronische drums! Klinkt super en de PA meneer is d'r zeker blij mee :D

Wat een bout drummer man:dubbel:

Een maat van me heeft een Roland TD-20K (?? of S ??) en die stuurt daarmee ook geregeld probleemloos EZdrummer aan vanaf z'n Appel ding (ook live en in de studio tijdens sessies)

Dat is volgens mij die grote kit! Die zijn wel goed inderdaad! Het is toch sneller dan programmeren :D

Back