ik zou het er niet aan geven.... (808)

Ik had 850 geboden maar zie dat er alweer overheengegaan is . Die dingen gaan tegewoordig voor 1000€ of meer de deur uit precies . Kan er dan niemand een 808 clone op de markt brengen voor 500€ :D .

Mannen pas op,, dit is gewoon DE manier om aandacht te trekken..

gevonden in de kast van mijn oma, mijn opa maakte vroeger muziek maar is helaas overleden....

Het blijkt toch dat de markten redelijk efficient werken...

vraag en aanbod weet U wel..

maar als de aandacht getrokken IS van U,

bent U... bereid meer te betalen als ze U ooit van plan was.

Murc :yamaha:

Normaal had ik deze gekocht (hij laat em voor 1000e),maar ben er van afgeweken,en heb de man wijsgemaakt dat die em zeker voor 1100e minstens moet wegdoen (en gewoon wachten indien het niet snel gaat),wat die ook gaat doen,success,lol.

Ik post een 808 is te duur zeur draad.

Maar....

Aaaah had een afspraak staan om de tr 808 op te komen halen.
Voor een bedrag van 900,00. Alles was netjes afgesproken, tijd voor vrij gemaakt om naar Belgie te gaan.

En dan zegt de beste verkoper opeens af :( :(

Echt super k*t dit :(

Ik post een 808 is te duur zeur draad.

Maar....

volgens mij postte ik een interessante gear gevonden thread voor jullie die een 808 willen aangezien het NIET mijn ding is boven de 450 a 500 euro. dus ik zou zeggen, nee ik zeg niet dat ie te duur is, ik post een ik zie hem goedkoop staan thread omdat ik me verplaatste in jullie wereld waarbinnen ie door zijn fictieve legendaire status ongelooflijk veel waard is. maw ik doe jullie een pleziertje die hoopten er een goedkope te kopen en voeg er mijn mening aan toe om niet een of andere sukkel ôp zoek naar een goede deal op te zadelen met dit oud stuk crap dat het in mijn ogen is zonder jullie daarbij jullie voor de borst te willen stoten aangezien ik het in het 'interessante gear gevonden' subforum plaatste respecterende dat jullie het schijtding geweldig vinden. MY 2 cents

Als jij er een voor 450 kon scoren dan verkoop je hem zeker niet door voor 850?

Dus....

volgens mij postte ik een interessante gear gevonden thread voor jullie die een 808 willen aangezien het NIET mijn ding is boven de 450 a 500 euro. dus ik zou zeggen, nee ik zeg niet dat ie te duur is, ik post een ik zie hem goedkoop staan thread omdat ik me verplaatste in jullie wereld waarbinnen ie door zijn fictieve legendaire status ongelooflijk veel waard is. maw ik doe jullie een pleziertje die hoopten er een goedkope te kopen en voeg er mijn mening aan toe om niet een of andere sukkel ôp zoek naar een goede deal op te zadelen met dit oud stuk crap dat het in mijn ogen is zonder jullie daarbij jullie voor de borst te willen stoten aangezien ik het in het 'interessante gear gevonden' subforum plaatste respecterende dat jullie het schijtding geweldig vinden. MY 2 cents

:confused:

Nadat ik mailwisseling met de verkoper had gehad en hij een bod van € 900 aanvaardde heb ik aangegeven dat ik 'm wilde op komen halen in Bonheiden (Mechelen). Na 4 dagen nog steeds niets meer gehoord.

Nadat ik mailwisseling met de verkoper had gehad en hij een bod van € 900 aanvaardde heb ik aangegeven dat ik 'm wilde op komen halen in Bonheiden (Mechelen). Na 4 dagen nog steeds niets meer gehoord.

Wat een verkoper, met mij had hij ook een afspraak staan.
En ik neem aan dat ie geen 2 tr 808's had staan.

Vreemde verkoper :(

Ik begrijp niet helemaal waarom deze 808 in deze thread zit....zo bijzonder is ie nou ook weer niet.....ze komen regelmatig voorbij op eBay, en dat mensen er astronomische bedragen voor neer leggen moeten ze zelf weten, dus dat gelul over ''o die 808 is zo duur'' begint een beetje irritant te worden, trouwens over elk stuk apparatuur....loop niet zo te zeiken en maak muziek!!!

Dan gebruik je toch een 808 sample set of een Nepperton VST.

Back