ik zou het er niet aan geven.... (808)

een zonder midi kan je echt nog wel scoren voor 600 euro , wat ik laatst heb gedaan 605,00 euro .das een nette prijs voor een toch net iets sappigere klank dan andere drum machines. deze was trouwens in mind staat. dus dat zou het ook niet kunnen geweest zijn.

een zonder midi kan je echt nog wel scoren voor 600 euro , wat ik laatst heb gedaan 605,00 euro .das een nette prijs voor een toch net iets sappigere klank dan andere drum machines. deze was trouwens in mind staat. dus dat zou het ook niet kunnen geweest zijn.

ow . . do induldge. waar heb je hem gevonden dan? Overigens kreeg ik net het bericht, ik krijg binnenkort mijn 808DIY thuisgestuurd. 1 op 1 kopie, maar wel zelf in elkaar zetten.. :) :koffie:

op ebay

dat vind ik dan knap, ik volg al maanden 808's op ebay en heb er geeneen weg zien gaan voor die prijs (ja, of ophalen in timboektoe oid ;)) Niet dat ik je het niet gun hoor, als het echt zo is dan blijkt het dus wel degelijk nog de moeite maar om op koopjes te letten.

Wat het probleem op eBay is ,is dat niet alle advertenties op alle ebay sites worden weergegeven. Verkoop jij vanuit bv. NL en je verstuurd m ook alleen binnen NL dan zal ie niet verschijnen op bv. de Franse ebay. Het loont dus om die sites ook te browsen en de verkopers een mailtje te sturen of ze wel wereldwijd zenden. Dus een 808 voor 600 euri kan(ben m zelf ook niet tegen gekomen en ik volg ze ook)
Er staat nu bv. een 909 te koop voor $400,- maar de verkoper heeft totaal geen feedback wat weer een risico is. Heb je genoeg poen en kan je het lijden dan zou ik hem zo kopen. Maar ja ik heb net een 606 voor 200 euri laten overvliegen uit da US of A (so's).

Yep all-in....is best een goeie deal.....hier staan ze voor +300 op marktplaats.nl

klikopnieuw een rack 808

Ik kijk altijd op meerdere ebay sites het meest op .de/ .co.uk/.com

.nl is echt weinig aanbod.
Ja dat komt door dat %$^# Marktplaats. Ik wou dat die niet bestond zeg. Wat een gezeur altijd met van die lui die wel gaan bieden maar niet willen kopen, adverteerders die niet reageren op een bod of mail en hun advertentie gewoon laten staan terwijl de boel allang verkocht is enz. enz.
Bij eBay weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ja dat komt door dat %$^# Marktplaats. Ik wou dat die niet bestond zeg. Wat een gezeur altijd met van die lui die wel gaan bieden maar niet willen kopen, adverteerders die niet reageren op een bod of mail en hun advertentie gewoon laten staan terwijl de boel allang verkocht is enz. enz.
Bij eBay weet je tenminste waar je aan toe bent.

Bij marktplaats kan je tenminste gewoon contact opnemen met de verkoper en wat afspreken. Je kan iets voor een fatsoenlijke prijs krijgen (voor koper en verkoper), wat bij ebay vaak niet zo is voor één van de twee. Bij ebay kun je meestal niet testen en kost verzenden meer omdat het regelmatig uit het buitenland moet komen. En het is maar de vraag of het heel aankomt.

Op zich is marktplaats nog niet zo erg :D

Als iemand het object niet wereldwijd aangeboden heeft staan dan vind je hem niet:)

Zijn een aantal factoren bepalend voor die je tijdens het maken van je add goed moet instellen.

grtz Bruce

Back