Leuke muziekwinkel...!

:{ <- zegt genoeg toch?

maarehm, ff zonder dollen... dat is f*king sweeeet!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, daar heb ik mezelf ook eens een paar uurtjes zoet gehouden. Echt heel fijn dat je daar gewoon aan knoppen van de nieuwste apparaten kan draaien...

Oei, en wat wil het geval.....ik ga vrijdag naar Londen......

Re: Leuke muziekwinkel...!

Origineel geplaatst door Jeroen
Hoi!

Afgelopen weekend ben ik wezen stappen in Londen (je moet toch wat), en overdag moest daar natuurlijk een muziekwinkel bezocht worden. Het werd Turnkey omdat die altijd zo iritant adverteren in de Future Music. Niet heel groot, wel heel veel spullen. Van alles wat op dit moment nog gemaakt wordt hadden ze wel een exemplaar, handig ingebouwd in meters 19" rack. Het klapstuk kwam toen ik de kelder kwam. Gelukkig had ik mijn camera bij me. Kijk en geniet:

Is dit niet de studio waar je een half uurtje mag lopen rippen voor 100 pond op Dat?

Dus.. Deze gear is niet voor "sale"?

Is gewoon een vraag! Ben drie en een half jaar geleden ook bij Turnkey geweest, en deze studio

lijkt er wel aardig veel op!

Peace...8)

Origineel geplaatst door Prophet
@Cubik

enneuh, dien truc met de duif en dien Tascam is wel de max!!! hehehehe!!8)

Hey Prophet.... werkt vaak in Londen zo..... je kunt meestal wel afdingen daar omdat ze donders goed weten dat een paar winkels verder op hetzelde apparaat staat....

Ook een goede is altijd vragen wat de beste prijs is voor cash.... oftewel.... wat betaal ik voor prijs als ik niet met CreditCard betaal.... dan zit je soms zonder verder iets te doen al 10% lager dan op het kaartje staat....

:eureka: :kroon:

CP

Blijkbaar hebben ze alles van Martin Newcomb´s synthesizer museum overgekocht toen deze een andere studio aankochten.

Aanwezig:
2 grote Moog modulars
Arp 2500
Arp 2600
Emu modular
Roland System 100M
Waldorf Wave
Memorymoog
Jupiter-8
Roland TB-303/TR-909/TR-808

bron: AH

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Blijkbaar hebben ze alles van Martin Newcomb´s synthesizer museum overgekocht toen deze een andere studio aankochten.

Aanwezig:
2 grote Moog modulars
Arp 2500
Arp 2600
Emu modular
Roland System 100M
Waldorf Wave
Memorymoog
Jupiter-8
Roland TB-303/TR-909/TR-808

bron: AH

Kewl.... dat is nog eens nieuws....

Beetje domme vraag waarschijnlijk..... maar wie is AH???

:o:
CP

Back