Leuke muziekwinkel...!

Jeroen

Music!
Hoi!

Afgelopen weekend ben ik wezen stappen in Londen (je moet toch wat), en overdag moest daar natuurlijk een muziekwinkel bezocht worden. Het werd Turnkey omdat die altijd zo iritant adverteren in de Future Music. Niet heel groot, wel heel veel spullen. Van alles wat op dit moment nog gemaakt wordt hadden ze wel een exemplaar, handig ingebouwd in meters 19" rack. Het klapstuk kwam toen ik de kelder kwam. Gelukkig had ik mijn camera bij me. Kijk en geniet:

Attachments

• 108_0825.jpg
    108_0825.jpg
    67,6 KB · Bekeken: 110
Nu echt de laatste

Nu echt de laatste

.

Attachments

• 108_0826.jpg
    108_0826.jpg
    62,9 KB · Bekeken: 103
dat 'underground'-gedeelte is ws een studio ipv winkel lijkt me...

maar ga door met plaatsen ! :{

Hhmmm.... OK.

En de prijzen? Net zo schandalig?

'kheb niet echt op prijzen gelet, maar volgens mij niet interesant... (geef mij Thomann.de maar).

Grtz,
Jeroen

Johnny.. wanneer gaan we ?

Johnny.. wanneer gaan we ?

Nondejuuuuu...

Dat is een bezoekje waard. Zelfs een ouwe EMU modular.. veel MOTM.. wiard.. serge.. een VCS3..

Blimey

Is dat bij Turnkey op charing crossroads 8D ??? Hoe dat ik daar overgezien heb - ja had daar wel nog een ruimte gezien achteraan rechts dacht ik (vorig jaar), maar dat was een klein afdelinkje van iets waar mijn aandacht niet op afging. Ik zat daar dan ook wel direkt met een hoofdtelefoon naar èèn of ander demotoestel te luisteren.;) Die staan daar wel echt uitnodigend goed opgesteld. Ja was ook in London voor men eertse keer voor sightseeing en moest daar natuurlijk ook eens binnenwippen. Hun reclame is inderdaad groter navenant de winkel. Hun prijzen zijn goed, vooral EMU,Novation en Joemeek. Heb er nog wel niks gekocht online. Ik daarvoor nog wel eens naar Londen "en passant" ;)

Wow... dit is serieus gaaf. Als ik met nieuwjaar de hoofdprijs win in de staatsloterij show koop ik dat ook (zal dus wel niet).

Volgens mij staat bij de ingang van die kelder ook een teiltje waarin iedereen even kan kwijlen (en dan 1x per uur leeg gieten).

Ziet er zeer heftig uit.

Ik kom regelmatig in Londen (ongeveer 6 keer per jaar) en ga altijd standaard even naar Turnkey om hun vintage studio te bewonderen....en om ff lekker te spelen met alle nieuwe gear.....

Hey Prophet.... ik denk dat je niet de kelder ingeweest bent.... daar staat deze leuke gear namelijk..... ze noemen de kelder de LoopStation..... daar staan voornamelijk de Samplers en alle DJ gear........

Het mooiste van Turnkey is toch wel dat je naar binnen kunt lopen en gewoon lekker meteen zonder problemen een koptelefoon opzet en gaat spelen met alles wat daar staat..... (behalve de vintage studio natuurlijk)....

TurnKey is trouwens wel duur.... en meestal hebben ze niet alles op voorraad.....maar wel weer een voordeel van Londen is dat je goed kunt afdingen ..... zo heb ik mijn Tascam CD-RW700 in Londen gekocht voor €300,00 omdat ik de verkoper kon overtuigen dat Turnkey hem voor €325,00 verkocht.... (wat natuurlijk niet helemaal waar was....en ze hadden hem niet eens op voorraad)

Heb je trouwens ook de rest van Charing Cross Road afgelopen richting Oxford Street waar je nog wat leuke tweedehands synth zaakjes tegenkomt???!?!?!

Btw.... mocht iemand nog naar Londen gaan om alle synth zaken te bezoeken.... drop me a PB.... ik kan je wel een paar dagen zoet houden....

Greetz,

CP

PS .... De kelder daar mag je zoizo in als je er een sampler koopt ..... je krijgt dan geloof ik een uur om alles te sampelen wat je maar wilt !!!

Wel gaaf ... opzich

Dat er uberhaupt een sampler in die kelder mag komen....

Goeie dag, zoveel ARP2500 heb ik nog nooit gezien. Ik beraam een ramkraak...

p.s. Wel leuk dat er tussen alle grote van de synthwereld een paar van die kut roland bakjes staan.. Blijkbaar zijn ze toch nog steeds bijzonder..

Uitdaging: Zoek een Yamaha synth.... ;) Niet happen mensen!

@Cubik

ja daar zijn verschillende winkels hè? Vintage 2nd hand vind je daar veel in London.

Maar ik ga stoppen met kwijlen want men bankrekening is gewoon total loss!!

enneuh, dien truc met de duif en dien Tascam is wel de max!!! hehehehe!!8)

toen ik vorig jaar in london was ben ik er helemaal bij toeval gewoon binnengelopen... dan is het best een aangename verassing ;-))

hopelijk wordt het ook allemaal netjes gebruikt, want daar is het ten slotte voor, nietwaar?

miketv

Muziekwinkel?

Muziekwinkel?

Het heeft ook wel iets weg van een aflevering van Star Trek.......
Wat een knoppen..... en ik maar denken dat mijn vriendin knoppen heeft!!!:stupid

Back