Spectralis

Status
Please reply by conversation.

n303y

Ouwe rot
Als de aankoop van een 777 niet doorgaat neem ik een Spectralis. Wie wil zijn/haar Spectralis dan voor een goede prijs verkopen aan mij?

heel grappig :) heb ook zitten twijfelen tss ofwel een speckie ofwel zoeken achter een 777. Dan toch maar vr de 777 gegaan en die is zoals je weet dus op reis naar me.

wat wil je eigenlijk gaan maken n303y? ik veronderstel iets met wat acidlike invloeden (je bent/was op zoek naar een 777/303).

kzou de speckie mss toch nieuw kopen aangezien die nieuw nog te krijgen is...

Inderdaad toevallig. Ik betrapte mezelf steeds dat ik voortdurend acidachtige pathes op mijn virus aan het maken was. Ondanks dat ik mijn "droomsetup" had (rm1x,machinedrum,virus) voelde het toch niet compleet aan. Wat kun je beter kopen dan een 777 om te freaken met acidgeluiden. Een tb-303 raak ik denk ik ondanks de sound te snel op uitgekeken aangezien er weinig te tweaken valt. Dit is bij een 777 anders. Als het niets wordt met die nu op marktplaats staat wordt het een spectralis zodat ik in ieder geval een goede vervanging heb voor wat ik had. Daarbij komt dat ik het erg leuk vind om een synth volledig te doorgronden en gezien de complexiteit van de spectralis lijkt mij dit wel een uidaging. Waarschijnlijk zou ik hem alsnog voor een 777 inruilen als ik de kans kreeg. Ik ga eens kijken wat ie nieuw kost...

Stuur ff pbtje als je je 777 binnen heb, ben wel benieuwd.

PS: Erg leuke setup heb je!

2000 euro is tie nieuw en dat is toch best veel geld. Ik kan er nu een kopen voor 1500 welke in nieuwstaat verkeert. Ondanks dat die prijs eigenlijk iets te hoog is, is het toch 500 euro goedkoper. Voor dit geld zou ik namelijk eerder een virus of een 303-kloon erbij willen.

ja, de spectralis schijnt zich heel erg vlot te laten leren en heeft idd ontzettend veel mogelijkheden, ook in combi met een andere synth. Kdenk wel dat je met een speckie + virus en 303clone erg leuke dingen kan doen.

ik weet niet in hoeverre een setup compleet aanvoelt, het ene moment denk je van 'ik heb meer randapparatuur (fx, eq,...) nodig', dan is het weer 'tgoh, moet dit niet eens vernieuwd worden?' en voor je het weet is het de beurt aan 'ohla, die synth mag er bij mij ook bij!!'. En zo blijf je voortdoen. Na de 777 stop ik er echter wel mee :geslaagd: het is dan genoeg geweest want de kabels moeten dringend eens vernieuwd worden en ik heb een mixer nodig vr on the road :D

kijk eens op sequencer.de of thomann 2e handssite.
Daar gaan ze vook ook erg goed geprijst van de hand 1350 tot 1500 zeg maar

Inclusief verzenden 1700 dan ofzo. Straks prijsje hoor! Voor ons gaf hij die speciale 20% korting niet....heb je hem een pallet vla gestuurd ofzo?

incl. verzenden zal het inderdaad rond de 1700 uitkomen maar ik probeer nog wat van de prijs af te halen :D

Hij lijkt mij niet een vla-type maar misschien dat v1.0 toch langer gaat duren dan verwacht.

Als ik voor het weekend geen reactie krijg over de 777 ga ik het denk ik doen. Er komt voor de kerst nog een zending deze kant op dus die paar weken kan ik nog wel wachten. Of iemand moet 2hands met een goed bod aankomen :hint:

Zoals ik eerder had aangegeven heb ik morgen mijn 777 :luv:. Hiermee laat ik dit mooie aanbod van de Spectralis voorbij gaan want ik kan deze altijd nog kopen.

Als iemand deze mooie aanbieding wilt overnemen stuur mij even een pb, dan zal ik vragen of Jurgen met contact op neemt. Hij probeert er nu namelijk een te regelen vanuit het hoofdkantoor in Duitsland.

Status
Please reply by conversation.
Back