Overal waar ik op internet zoek naar draagbare mp3 spelers krijg ik reviews door schijnbaar a-muziekale gadget-freaks. Ze reviewen een speler op allerlei nutteloze functies als: video afspelen, drm muziek kunnen afspelen, verschillende voorgeprogrammeerde equalizers kunnen instellen (maar niet zelf eq's in kunnen stellen), stomme nep surround effecten, FM radio enz...
Wat ik zoek is een speler:
-waarin je uitgebreid een equalizer kunt instellen (eventueel met nog wat effecten, maar dat is zeker geen vereiste),
-een speler waarvan de batterij verwisselbaar is (zonder hem terug te moeten sturen naar de fabriek, dus GEEN ingebouwde batterij),
-waar je op een schermpje makkelijk door je nummers kunt browsen (zoals de Ipod of Iriver clix)
-en het aller belangrijkste: waar de geluidskwaliteit heel goed van is
Nu zijn er op dit forum vast mensen die zo'n zelfde iets zoeken/zochten. Bestaat het? Eigenlijk zoek ik een soort Iriver clix maar dan met verwisselbare batterij (en liefst minder toeters en bellen)...
Wat ik zoek is een speler:
-waarin je uitgebreid een equalizer kunt instellen (eventueel met nog wat effecten, maar dat is zeker geen vereiste),
-een speler waarvan de batterij verwisselbaar is (zonder hem terug te moeten sturen naar de fabriek, dus GEEN ingebouwde batterij),
-waar je op een schermpje makkelijk door je nummers kunt browsen (zoals de Ipod of Iriver clix)
-en het aller belangrijkste: waar de geluidskwaliteit heel goed van is
Nu zijn er op dit forum vast mensen die zo'n zelfde iets zoeken/zochten. Bestaat het? Eigenlijk zoek ik een soort Iriver clix maar dan met verwisselbare batterij (en liefst minder toeters en bellen)...