[te koop gevraagd] Hellraiser 1 cd

Status
Please reply by conversation.

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Destijds de Hellraiser 1 mix cd gekocht? Ik niet :). Als je er 1 hebt wil ik hem wel kopen. PB me als je zaken wilt doen.

HouseQlassics is niet meer zo leuk als het vroeger was helaas. Veel Hardstyle remixen van de originele klappers. De eerste 2 in de Vechtsebanen waren fantastisch, met Rrrrrrramirrrrrrezzzzz live :D

Ik denk dat je op Thunderdome of Mindcontroller beter aan je trekken zou zijn gekomen qua early hardcore/oldschool.

Vindt HMH gewoon een fijne locatie voor een pre gabber hardcore feestje, niet teveel mensen, en goed te bereiken. Maar als je een ander pre gabber hardcore feeste tegenkomt: posten!!!! :).

[moderator mode] Nu weer on topic Yawgmoth! [/moderator mode]

Origineel geplaatst door MPCman
Hellraiser 1 mix cd???

Ik heb wel een gewone Hellraiser 1 dubbelaar (en 2, 3 en 4) maar geen van allen zijn mix cd's.

Hij heeft een getekende voorkant. Het is een CD van Eva. Ik geloof dat ze destijds nog niet zo slim waren om meteen alle merken te deponeren.

Er bestaan ook 2 versies van Thunderdome (1), eentje die we allemaal kennen met het naakte wijf en de demoon met de bekende letters van Arcade, en 1 van ID&T zelf met een traanplaat achtige voorkant.

Daar is een rechtszaak over geweest, die ID&T heeft gewonnen, maar ze zijn wel verder gegaan met Arcade, en hebben zelfs de letters die Arcade gebruikte voor hun Thunderdome gebruikt en gedeponeerd.

Heb de cd! Maar die doe ik niet weg! Heb nog wel een ongestempeld kaartje van Hellraiser 1!

Hahaha! Begrijp dat je daar geen interesse in hebt yawgmoth!

Wil die cd wel voor je kopie-en? Of wil je de orginele?

Peace...:L

Origineel geplaatst door Mangina
Heb de cd! Maar die doe ik niet weg! Heb nog wel een ongestempeld kaartje van Hellraiser 1!

Hahaha! Begrijp dat je daar geen interesse in hebt yawgmoth!

Wil die cd wel voor je kopie-en? Of wil je de orginele?

Peace...:L

het riekt hier naar illegale shit :( mag je niet suggesteren op dit forum meen ik :P

Origineel geplaatst door Rhy
het riekt hier naar illegale shit :( mag je niet suggesteren op dit forum meen ik :P
De vraag is alleen of de uitbrengers van de cd financiele schade oplopen als mensen een cd kopieren die niet meer in de handel is.
De enige die er schade van hebben zijn de mensen die zelf de cd hebben. Hoe meer mensen em kopieren, hoe minder vraag er naar het origineel zal zijn en hoe lager de tweedehands prijs wordt.

Oftewel lekker belangrijk als je oude cd's kopieert :)

Status
Please reply by conversation.
Back