* Cunttest 2007! *

ja pcies... rapapaaaaa.. zo niet, dan niet... qua definitieve lijst :maffia:

hiero: http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2007/scores.cgi?theme=1&vote=13

Exactemundo, ik zal dit nog even toelichten hoewel ik denk dat de slimmeriken onder ons dit wel al hadden uitgevogeld.

Maar de votes zijn op meerdere manieren interpreteerbaar en 5 varianten worden aangeboden middels het 'style' menu.

De 5e style die via de link op SF steeds gebruikt wordt is het overzicht met alle punten die zijn ontvangen door alle deelnemers.
Na 13 votes ziet die tussenstand er als volgt uit :

style5.gif

Maar om te winnen moet er door de inzender zelf ook gestemd worden.
Style 4 laat zien welke deelnemers hun votes nog moeten ver-antraciteren.

style4.gif

Dat betekent dus, dat deze deelnemers eigenlijk geen punten hebben doordat ze nog niet hebben gestemd.

style3.gif

Daarom kan je deze deelnemers ook niet meerekenen nog in het eindoverzicht en staan ze theoretisch dus onder hen die wel hebben gestemd.

style2.gif

En omdat we ze dus niet kunnen meerekenen nog, is de officiele tussenstand dus eigenlijk dit :

style1.gif

:mega:

Buiten al nog even het feit dat 'alleen zijn doet geen pijn' ook de kutjes doet gloeien, man man man een prestatie flamouche!

en waar blijven de puntjes voor Sane? die komt nog steeds niet voor in de lijsten... zou dat dan de beste track zijn? 8D

Dan hebben jullie wel een kutsmaak (niet dubbel bedoeld) zeg!! :D

Maare ik heb ook ff gestemd en t scheelde echt een kuthaar wie er met de volle 5 punten vandoor ging maar t volgende ist geworden dusch:

5punten tragmadat - copa
4punten Trigg - Hoedje Van Papier
3punten TURTEL - Pietje
2punten geschirrspüler - achtelkaar
1punten Sly Dog & RelaxZomaniaQ - Sloffe Koffie
:geslaagd:

Ii ben gezakt van plaats 6 naar plaats 14, was mijn nummer toch niet kut genoeg!!=(

welnee, welnee... 4 plaatsjes hoger op dit moment, gelijkend met desch Unic... :eureka:
check: http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2007/scores.cgi?theme=1&vote=14

trigg zal wel echt de slechtste gaan te zijn wezen dit jaar... tenzij iemand nog heel ongesteld staat te voten in deze laatste 4 dagen...

[demian en oplettende kijkbuiskutter voorzijn modus]
ja nee maar ho wacht 6... alleen als trigg ook zelf stemt nutuulk he... op dit moment staat 'Haha' bovenaan...
[/demian en oplettende kijkbuiskutter voorzijn modus]

btw Demian: is het niet handig om ook een lijstje te kunnen gaan tonen waarop pcies staat wie er nog moet stemmen van de inzenders?

Zo'n lijstje met wie er nog moet stemmen is eigenlijk al aanwezig in het 'style' menu onder de '4' maar idd niet als zodanig aangegeven, dus dat zou een extra optie kunnen worden nog, eens, ooit... misschien.
Verder wil ik wel nog even benadrukken dat votes die niet bevestigd zijn in deze thread verwijderd zullen worden, maar dat maakt het ook extra spannend weer. :)

Daar was ik weer..

Helaasch heeft iemand meerdere votes zitten invoeren in de voter onder verschillende namen via verschillende ip adressen, dit is allemaal netjes gelogd natuurlijk, maar de huidige tussenstand klopt op dit moment dus niet.
Daarom vraag ik ieder die vanavond en eerder een vote heeft uitgebracht deze even te bevestigen in deze thread.
Votes die morgenochtend niet bevestigd zijn worden verwijderd. 'Voters' waar het om gaat hebben hierover een pb ontvangen.

En voor de rest, happy voting! :mega:

mmm das kut, dan vul ik t ffe opnieuw in...

5 (fumf)Trigg - Hoedje Van Papier
4 (four) Haha - Sinterklaas Anthem
3 (trois) Zoidy - That special feeling ...
2 (deux)Sly Dog and RelaxZ - Sloffe Koffie
1 (uno) geschirrspüler - achtelkaar

Bliepbliep

edit: hij zegt "oops.. voted already." bedoelt ie daarmee dat ik dus al gestemd heb?? 8o)

als hij dat zegt zou dat goed kunnen wezen..:D
maar idd alleen hen die nog niet bevestigd hebben moeten dat nog effe doen,
de rest zit buitengewoon safe..

dus gaarne roepen wij op aan desch volgende personages thans nog even zelf te stemmen:

- Zoidy
- Olli
- Slydoggy
- Dj Warme bakery
- Sjeijky
en Triggy dus...
Sjemig, doe contestverplichtingen ook altijd weer! :D
Help me even herinneren (desnoods via PB) dat ik tussen de drukte door aankomende dagen nog wel mijn stem uitbreng. :)

Sjemig, doe contestverplichtingen ook altijd weer! :D
Help me even herinneren (desnoods via PB) dat ik tussen de drukte door aankomende dagen nog wel mijn stem uitbreng. :)

Als we daar tussen de drukte tijd voor hebben zullen we dat wel effe doen. :D

en dan even een huishoudelijke mededeling.

Vannacht is de voter getroffen door iemand die graag de boel overhoop schopt, ik denk een relschopper in opleiding.
Maar deze mag zich gelijk de SF- 'voterkloter' ;) van 2007 noemen daar hij probeert de scores te beinvloeden en ons altijd ter uwer dienst staande voter-admin-team gek te maken, wat uiteraard niet zal lukken. :D

Daarom kan er vanaf nu alleen nog maar via deze thread gestemd worden, een van de voter-admins zal de voter voeden met gedane votes uit deze thread.

Dat betekent vanaf nu, wel kloppende, maar geen realtime scores meer.
In het votelist menu is te zien welke votes verwijderd zijn en onder welke namen deze zijn ingevoerd.
Betreffende persoon zich heeft tevens schaamteloos bediend van nicknames van andere al dan niet deelnemende forumleden waardoor zij zelf geen vote meer zouden kunnen uitbrengen.

Ik heb alle betreffende forumleden een pb gestuurd en van enkele reeds al reactie gekregen dat zij inderdaad (nog) niet hadden gevoted. Gezien dat alle votes op een bepaald tijdstip hebben plaats gevonden en er oa via proxy's is gevoted om het ip adres te vervalsen om zodoende een van de checks van de voter te omzeilen, kan er van uitgegaan worden dat alle votes van rond dit tijdstip vals zijn. Tevens heeft vanmorgen een 2e ronde met nepvotes plaatsgevonden.

Alle nepvotes zijn bij deze genuked dus we kunnen weer verder.

Nogmaals, happy voting. :mega:

Laatst gewijzigd:
Ben ik na een week op eens 5 votes kwijt? Hum:(:(:(

Mono-poly heeft jou 5 punten gegeven, maar hij heeft nog niet bevestigd in deze thread, ook niet nadat ik eerder al hem een pb heb gestuurd.

Ik kan zijn vote wel even terug zetten voor je, maar als de heer M. streepje p niet op 31 dec zijn vote bevestigd heeft gaat deze alsnog naar de eeuwige k-velden (de vote natuurlijk in deze).

Zal hem in ieder geval even voor je restoren.

't blijft een tricky gedeelte dit, maar het kan niet anders..

Laatst gewijzigd:
Op dit moment heeft onze 'voterkloter' zijn werkterrein verlegd naar het message gedeelte aldaar, ongeveer 100 x een berichtje is geplaatst dat 'Trigg' moet winnen, afsluitend met een dreigementje aan wiens adres?

Wat ongelofelijk leuk!
Ik zou denken, dat als Trigg hier niets mee te maken had, hij dit wel even kwam zeggen. Maar ik heb nog niets gehoord.
nooo.gif

CMK!.gif

Maar goed, misschien kan ons pestkopje er nu mee ophouden zodat deze contest een normaal verloop kan hebben, het trekt nogal aandacht allemaal wat van mij niet zo hoeft eigenlijk.
down.gif

Laatst gewijzigd:
hoppa

hoppa

here are the votes

dj de warme bakker 5 points
phochos 4 points
unic 3 poiints
ha ha 2 points
tha reniksmastah 1 punta

:D

Back