• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk/tr Korg M1R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Te koop of te ruil,

Een Korg M1R. De wel bekende rackversie van de M1. Heeft een breed scala aan korg geluiden (klinkt ook net wat beter dan de legacy virtual instrument die korg heeft uitgebracht) en ook interne sequencer.

Een knopje zit wat los maar werkt nog gewoon. Heb geloof ik zelfs nog een vervanging ergens rondslingeren. Alleen nog geen tijd (en zin) gehad om de korg open te schroeven en het knopje in te bouwen.

Compleet met handleidingen. Enorm veel geluiden voor te vinden. Fijne leads, zeer goede pads en soundscapes, pianos etc. zijn erg typisch van die tijd en niet onbruikbaar (al zijn er vandaag de dag betere alternatieven voor). Erg leuke rack.
Enig minpunt is dat ik hem zelf al jaren niet meer gebruik (gebruik de wavestation veel meer) en het nu rack opvulling is.

175 euro of elk goed aanbod.

Overigens zoek ik nog de Alesis MMT8 (zonder kapotte knoppen!) en een Peavey SP sample player (of eventueel een roland S760, maar de peavey geeft de voorkeur !)

Fotos op verzoek :)

tevens ook nog een opzetstuk voor een ATX standaard zodat je 2 synths kan stapelen.

Dit stuk schuif je in de buis (je schroeft hem er dus NIET op) en vervolgens maak je hem vast met een dwars lat. Op deze manier is er feitelijk ook maar 1 hoogte mogelijk. De opzetstukken zijn een beetje gebogen zodat je synth wat meer naar je toe buigt (speelt misschien makkelijker? Is iig handiger om je displays te lezen en je knoppen te zien)

15 euro of ruilen tegen iets kleins zoals kleine percussie dingen, microfoon standaard, een melodica, goede stevige bladmuziek houder (heb hele dikke boeken bladmuziek dus moet best wat kunnen hebben), houder om halve rackmodules op te kunnen schroeven en zo in te kunnen bouwen (ga die voor een yamaha tx7 gebruiken), een 19" stekkerdoos (die ik aan de achterkant van mijn rack kan bevestigen)

Tevens ook nog een behringer phaser pedaaltje. 15 euro of zelfde verhaal als hierboven.

Een Korg DW8000 is ook nog steeds erg welkom ! (wat de m1r betreft dus...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back