SID ic's 8580R5 of 6582

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Deze zoek ik voor m'n Midibox SID project. Ik heb geen interesse in 6581's (ik wil die gore 303 sound) 6582 zijn eventueel wel welkom. En kom nou niet aan met allemaal links naar ucapps of wilba want die wegen heb ik al bewandeld.
bvd DenDer

Ten eerste lopen die 8580 stabieler met minder bugs. Aangezien ik die sid live wil gebruiken onstage is dat voor mij een betere keus. Daarnaast is de filter van de 8580 beter....althans dat heb ik begrepen vanuit TK's hoek.

ik gebruik die 8580 alleen met de bassline van P64 omdat idd ik de filters beter vind daarvan, maar succes met de zoektocht en ben benieuwd naar een bouwverslag. :)

Ja ik wil m ook voor de bassline....ben hier trouwens meer van onder de indruk dan de x0xb0x die ik ook nog wil gaan bouwen als dat er ooit nog van komt.Ik heb nl een adresje met de orginele 303 chips:D

da's zonde. maar da's mijn mening. :D

maar met sids kan je veel meer toffere dingen doen dan een 303 emu. :D

anyway... ik denk dat je meer kans maakt op 8580s als je c64's uit de latere serie koopt met de opdruk op de toetsenborden bovenop, in mijn geval zaten in al die commodores 8580s.

Hoe bedoel je zonde??? nee niet alleen voor de bassline, ik bedoel dat ding kan je zo mooi layeren.....maar hij gaat wel een grote plaats innemen in me live setup....acid techno rules.......en verslagen schrijven....hmmmm daar ga ik nog even over nadenken heb het nl erg druk met me label wat volgend jaar van start gaat...

Ja ik struin marktplaats nu ook af maar sommige mensen:stupid er komt er sowieso 1 mijn kant op voor 15 euro en ik heb nog een optie op vier andere...
het probleem is dat ik geen oto heb en chips passen door de brieven bus en wegen ook niet zoveel......maar het gaat goed komen...heb jij er trouwrens 1 gebouwd dan???

wou er destijds eentje bouwen, maar door tijd tekort is het er nooit van gekomen.

heb op t c64-gg forum overigens 3 c64s uit de laatste serie overgenomen voor alleen de verzendkosten. ;)

He maar Vince als die midibox nooit hebt gebouwd wat doe je nu dan met die c64's????:D thnx voor het adres...:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back