Track voor een korte film, Reacties?

Hallo allemaal. Hier een track die wij een tijd geleden voor een korte film hebben gemaakt.

Wat vinden jullie ervan?

walking trough the films:)

Cool!

1:28 tm 2:10 zou perfect in IT passen ..
beetje freaky circus achtig.. voor wat voor soort film is dit bedoeld?

ben ook wel benieuwd waar je deze muziek mee gemaakt heb

klinkt allemaal erg profi! :okdan:

Voor een film in het Beeld en Geluidsarchief, Hilversum.

Het is gemaakt met Logic, MS 10, Vienna, een goede gitarist(met dikke amp), een speelklokje, MPC 2000xl, een of andere afrikaanse viool, Ivory, Wersi en een vette sample van Thomas Edison (allereerste geluidsopname ooit).

Klinkt vet hoor.
Denk wel dat je met die diepe bassen op moet passen voor resonanties. Als het dan wat harder staat dan kun je daar ongein mee krijgen.
En voor filmische muziek vind ik het ook redelijk strak qua dynamiek. Wordt het ook wat opgefokt van qua sfeer vind ik.

Het is vast geen actie film met achtervolging (of alleen in slow motion):D
Maar klinkt super...mooie sounds.

FUSE: Die Korg ms-10 Bas uit het begin is heel deep ja. Op mijn ns-10tjes lijkt het opeens alsof ik een sub heb.
Vind je die te hard staan dus. Of over de hele track?
Kwa dynamiek bedoel je dus, te strak, te weinig dynamiek.
Kweet het. Vind het vaak moeilijk om heel dynamisch te mixen. Kom toch uit de HipHop school orgineel.
Check "Glass Glow". Is een nieuwe track voor een toneelstuk. Heb volgens mij al wat meer lucht in de mix. Maar als ik hem nu luister kan die ook wel wat minder opgefokt.

Laatst gewijzigd:
Heb nog even gecheckt. Die Strijk instrument op het einde is een rawanath.
Dit is een soort Indiase viool met een kokosnoot eraan waar een vette galm uitkomt.

Ik bedoelde teveel dynamiek.

Dat 2e nummer klinkt ook wel OK.

O je bedoelt te dynamisch. Ok.
Moet meer als een laag op de achtergrond fungeren bedoel je. Dus niet te veel op en neer kwa levels.
Hoezo wordt het dan te opgefokt bytheway?

Oja nog een aanvulling op dat viool verhaal. Die komt van de gypsies uit Rajasthan. Tegen de Pakistaanse grens aan.

Back