Good Night Roland

Klinkt als filmmuziek van 20 jaar oude sci-fi B film.

En dat kost vast best moeite om het zo te laten klinken! ;)

Meestal haalde de muziek de film nog omhoog. Ik vind het in ieder geval leuk klinken met die bends van de bas. Is die lofi, 20 jaar geleden sound bedoeld?

Persoonlijk ben ik niet zo van het alle drumgeluiden in een kit gebruiken, maar dat gaat hier voor mij nog net goed ;)

L56 Out...

die lofi sound is wel bedoeld jah
slechts wat pielerij in een chille buitje he
die drums heb ik allemaal gewoon in zitten kloppen terwijl ie liep op een kurzweil 8o)), beetje onrustig en weinig opbouw, tis slechts een auditief schilderijtje

Een staaltje vieze fjoeszigheid ten top :D Ik vind m erg relaxed wegluisteren.

L56 schreef:
Ik vind het in ieder geval leuk klinken met die bends van de bas.

Dit vind ik idd ook erg lekker klinken met dat vieze randje wat eraan kleeft. De drums vind ik tof zo, lekker ruim met wat reverb, hou ik wel van... Voor dat t een "auditief schilderijtje" is, issie best geslaagd ieder geval :okdan:

Als ik iets vermijdt dan zijn het standaard drums uit een kurzweil .. en ik hoor veel lelijke oversturing ... digitaal clippen ?

Voor de rest zie ik er wel een miami vice scene bij ..

Erg Miami Vice-ig trekje, 8). Er zit zelfs een deel in de lead die een beetje naar het thema van Terminator neigt. De drums vind ik niet storend, wel dat het geheel niet lijkt afgemixt. Kan dat?
Heb van deze stijl vroeger veel gehouden(Jan Hammer, Wally Badarou) maar het boeit me tegenwoordig niet meer.

ik heb de drums idd ontzettend weinig aandacht gegeven, gewoon stereo uit dat fuckding
beetje inrammen en laten staan
beetje tidal beetje charisma en klaaro
ik ga er ook niet op afstuderen ook hoor, ik vond het gewoon een geinig dingetje en een vermakelijk avondje
ik had net de juup4 gefixt, vandaar
s wel een gave bak hoor die juup, pff
tnx voor de comments :)

lekkere jam...vind het te weinig catchy of gestructureerd om echt als nummer door te gaan maar er steken veel toffe sounds en ideeen in...ik zou het een tijdje laten liggen en dan kijken of je er iets uit kan arrangeren, bij voorkeur met vocals of vocal samples. mooi sfeertje

Back