[track: progressive house?] Alex O'Rion - Temple Balls [feedback gezocht]

Klinkt lekker. Wel te lang denk ik.
En een tegenmelodietje (sidtune?) zou evt ook kunnen.
Qua mix aan de schelle kant maar ik ben verkouden dus kan ik dat niet goed horen nu.

Qua mix aan de schelle kant maar ik ben verkouden dus kan ik dat niet goed horen nu.

goed idee, thx

Alweer beter? :P

klinkt best lekker. Wel goeie mix ook, drums knallen lekker. Ik vind de melodie van de bassline wel wat commercieel aandoen, gaat een beetje meer richting club of trance dan progressive maar goed dat ligt er ook maar net aan wat je onder welk genre vindt vallen. Hij is zoals fuse ook al zegt ook wel wat lang alhoewel dat wel weer handig is om te mixen. De stringpartijen zijn mooi vind ik, misschien kunnen die in de climax nog wat vetter naar voren komen want ze blijven nu een beetje op de achtergrond.

klinkt als een huis, super mix, super sounds, maar voor m'n gevoel mist er een beetje een hookline...iets dat je na een half uur nog in je hoofd hebt.

klinkt als een huis, super mix, super sounds, maar voor m'n gevoel mist er een beetje een hookline...iets dat je na een half uur nog in je hoofd hebt.

thx ! Nu een weekje later mis ook wel wat ja. ;)

Ben hem nu aan het luisteren. Plaat klinkt dik, ondanks hij inderdaad erg commercieel klinkt.

3:42 lekker! Scapen op de achtergrond!
5:40 Alles komt lekker samen, stevig!

Mijn voeten zijn van de vloer en ik zou nog ff wachten met het volgende biertje halen!

Back