Ja, al jaren.. de tijd vliegt..! Ben een tijdje niet echt veel bezig geweest met muziek wegens omstandigheden maar begin nu weer langzaam aan serieus

Ik zal hier binnenkort ook eens een trackje posten!..
Over jouw track:
- Leuk gedaan met die ride in het eerste gedeelte (die hi-pass filter afwisselling)!
- Vette bassline, die pakt je gelijk! Ik hou wel van die orgel, is van een Roland? Maar dan met subbass erbij klopt dat?
- Stabs met filtered delay ook erg vet..!
Echt een nummer waar je goed op kan dansen..

(of naja..waar je goed op _denkt_ te kunnen zoals ik kan ook

) Grooved in elk geval goed!
Ik moet ook wat dingen te zeiken hebben anders heb je er zo weinig aan he?

dus:
- Op 4:41 komt opeens een overgang naar het volgende - kalere (met nieuwe melodie) - gedeelte, dat is wel zonde want dan zit je net lekker diep in de groove zeg maar

ik zou daar nog hetzelfde een tijd herhalen met nog 1 percussie dingetje extra ofzo (of in het voorgaande juist daarvan iets weglaten als je niet iets toe wilt voegen). Maar goed dat zou ik doen, in ieder geval iets minder abrupte overgang naar het 'kalere' gedeelte en wat later in elk geval.
- Synth die op 5:11 begint vind ik zelf iets minder, beetje te basic melodie om zo op de voorgrond te zetten misschien.
Maar klinkt in elk geval vet man!
PS: Jouw mixen luister ik ook nog vaak trouwens, je draait dezelfde stijl als mij zo'n beetje