Glass Glow, de wijnglazen parade

the perculator

buurman
Hallo wou jullie nog wat laten horen.

Glass Glow

Hebben wij laatst gemaakt met wijnglazen, water en een paar synths.

Het is gebruikt in een toneelstuk.

Last edited by a moderator:
Heel mooi!

Wat is La Boutique Fantastique ?
Ik heb de site bezocht...daar staat nog meer mooie muziek!

Heel erg vet! Dat krassende STrijkstok geluid zijn de glazen neem ik aan? Heel vet!!!!

Heel mooi!

Wat is La Boutique Fantastique ?
Ik heb de site bezocht...daar staat nog meer mooie muziek!

Wij zijn een duo die muziek maakt en dat ook in opdracht doen. Zoiets bedoel je? OP de site staat info.

Dat krassende strijkstok geluid zijn wijnglazen. Na een tijd had ik het zo onder controle dat ik alleen maar met me vinger heen en weer hoefde te gaan en kreeg ik al de meest waanzinnige klanken. Straight from roemenie.
Echt, met me vinger trillen kreeg ik al geluid. En dan tergelijker tijd water in het glas schenken. Wel uitkijken voor de u87 die erboven hing met de gain helemaal open.

En nu weer MUZIEK maken.:okdan::okdan:

Het onderzoek naar klank. Het openstaan voor het onbekende. het misbruiken van techniek. Dat is wat we doen.
Of het nou heel knap is wat we doen? Of is dat een Vlaamse manier van zeggen dat heel mooi klinkt?
Ik vind iemand die Rachmaninov op de piano speelt heel knap.
O ja en dat meisje met wie ik zaterdag aan de praat raakte die was ook heel knap.:D

haha, normaal gebruik ik het woord knap nooit:D maar als ik vlaams begin te spreken ben ik misschien niet enorm begrijpelijk voor de meesten hier :)

wa k wil zeggen is da uw nummerke wreed speciaal en sjiek is!

Glass Glow: hele fijne muziek,mooi !:halleluja

Back