heb je ( het gebrek aan ) de foto's bij de advertensie al opgemerkt. heb hem een paar dagen geleden al gemaild voor meer foto's , tot nu toe nada.
5200€ is belachelijk. heb zelf een sn3000, klinkt toch ook al ietsje beter vind ik dan de latere , zou 2500-3000€ heel netjes vinden, 5000 of meer is gewoon voor lui die ermee willen speculeren. trouwens er staan ook geregeld mini's op ebay, recent nog , voor zo'n 2000-2500.
dit alles doet me een beetje denken aan de waanzin enige jaren geleden rondom 1st druk stripverhalen. sloeg ook nergens meer op en was alleen een opmaat voor rijke verzameljongens. in de kluis en ze vooral nooit meer aanraken !
( volgens mij krijgt ie het ook niet ervoor !)
ps de meeste voyagers aangeboden hebben Niet Hardware versie 3 !. dwz dat je ook nog zo'n minimaal 600 € kwijt bent voor upgrading .( softwareupgrade zit er meestal wel op, maar dat is niet wat telt). hardware upgrade bestaat oa uit pitchwheel fixing, aftertouch fixing en geheugenbank uitbreiding, bij nieuwe voyagers (maximaal $3000 inclusief alles) zit dit alles er wel op. het verschil is dus niet echt met een oude mini