Oscillatorion
Stamgast
Hey hallo daar mede-forumleden,
Ik heb laatst een Korg Minipops MP-120 gekregen
enig nadeel is dat als je een ritme selecteerd, je alleen gewoon een snare hoort op de eerste tel. in 16 stappen dus continu snare op 1,5,9,13
weet iemand of de sequenser dus te repareren is? ik heb met de minipops namelijk geen ervaring wat betreft het reparen cq reviseren.
Ik hoor het graag van jullie,
thnx alvast

Ik heb laatst een Korg Minipops MP-120 gekregen
enig nadeel is dat als je een ritme selecteerd, je alleen gewoon een snare hoort op de eerste tel. in 16 stappen dus continu snare op 1,5,9,13

weet iemand of de sequenser dus te repareren is? ik heb met de minipops namelijk geen ervaring wat betreft het reparen cq reviseren.
Ik hoor het graag van jullie,
thnx alvast

. When I bought my first one, for a very cheap price, I quickly found that everything seemed to work, including all the voices and buttons, but every preset output the same thing: one hit on every beat, albeit with different voices depending on the preset. Obviously the rhythm patterns were lost either in the ROM chip, or somewhere on the way to the voice generator board. After quite a lot of poking around, I came to the conclusion that the ROM chip wasn't outputting the rhythm patterns.