[track]een lawaaierig idee

oli303

Ouwe rot
Ik zit nu al een paar maanden op dit forum, dus vond ik het interessant om eens een trackje te posten...
Dit is iets dat ik wel al meer dan een jaar geleden gemaakt heb. Het is niet echt als een "nummer" te aanzien, maar eerder als een tryout van een aantal ideeën :

http://play.mp3.com/cgi-bin/play/pl...bMJyY5vsOMTlE9w7mM-/Breakz_on_Noize_Combo.mp3

Die rare link is te danken aan MP3.com. Moest hij niet werken, hier is de hoofd-pagina :
http://www.mp3.com/planetkaos

Een mening?
Is het iets of is het gewoon maar lawaai?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Jack 'n Jill
ben heel nieuwsgierig maar het downloaden lukt niet!!!

tZou moeten lukken. Heb je via de 2de link al eens geprobeerd : gewoon op de download knopdinges klikken...
tIs wel kl*te-MP3.com helaas. Ik heb wel 20Meg webspace bij mijn provider, maar ze laten geen files groter dan 2 Meg door (sukkaz dat het zijn).

waarom maak je geen account aan bij bijv. lycos. ok , de reclame is irritant, maar je hebt vijftig mb en geen file lengte probleem of iets dergelijks. er zijn ook wel anderen.
ik krijg een registratie scherm. en had even geen zin om te registreren. pff..:D

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
waarom maak je geen account aan bij bijv. lycos. ok , de reclame is irritant, maar je hebt vijftig mb en geen file lengte probleem of iets dergelijks. er zijn ook wel anderen.
ik krijg een registratie scherm. en had even geen zin om te registreren. pff..:D

Bedankt voor de tip.
Ik dacht altijd dat licos zoals geocities was : weinig space en bijna geen enkel file-formaat is toegelaten...

kheb deze track niet kunnen downloaden... mp3.com is kut.. vindt ik.. waarom gebruik je de DSF database niet?

l8tr
?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg

nopes ik doe het ook met lycos.ze hebbe zo af entoe wat probleempjes waardoor ze offline zijn maar over het algemeen is het goed te doen en ze hebben vaak wel een leuke verbinding!!!

Back