weergave van mijn 'situatie':
· Ik heb een athlon XP 2000+, loopt allemaal flex
· Ik draai XP
· ik gebruik cubase om mijn modules etc aan te sturen
· ik gebruik daarbij Yamaha's msp5's om te monitoren.
· mijn mengtafel is een oude LEM compact system, is ook echt aan vernieuwing toe..
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik verder op moet letten bij het zoeken naar een nieuwe geluidskaart..
· ik wil wel graag een breakout box, liefst zo'n 8 in/uit. Dat laatste mag afwijken.
· uiteraard wil ik van die verdomde latency af!
· als ik nu zo'n 4 sporen naast elkaar afspeel, begint de boel al te piepen en te kraken, uiteraard wil ik hier ook vanaf!!
Mijn ervaring met me laten adviseren in winkels is niet echt altijd even denderend, vandaar dat ik het eens via deze weg probeer!
Oh ja, het geheel mag zo'n 400 pleuro kosten.
alvast dank voor de hulp!!
· Ik heb een athlon XP 2000+, loopt allemaal flex
· Ik draai XP
· ik gebruik cubase om mijn modules etc aan te sturen
· ik gebruik daarbij Yamaha's msp5's om te monitoren.
· mijn mengtafel is een oude LEM compact system, is ook echt aan vernieuwing toe..
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik verder op moet letten bij het zoeken naar een nieuwe geluidskaart..
· ik wil wel graag een breakout box, liefst zo'n 8 in/uit. Dat laatste mag afwijken.
· uiteraard wil ik van die verdomde latency af!
· als ik nu zo'n 4 sporen naast elkaar afspeel, begint de boel al te piepen en te kraken, uiteraard wil ik hier ook vanaf!!
Mijn ervaring met me laten adviseren in winkels is niet echt altijd even denderend, vandaar dat ik het eens via deze weg probeer!
Oh ja, het geheel mag zo'n 400 pleuro kosten.
alvast dank voor de hulp!!