[track] Pjotr G - powerlock part 2 >Hardstyle

Pjotr G

funky lid
hallo forumkamrads,

Ik heb me wat afgereageerd op mijn apparatuur en toen rolde er deze hardstyle track uit (ok oude Pjotr G song in n nieuw jasje). Kick is lekker gelayerd (een hele ontdekking ;) ) en ehm ja....verder niet al te veel nadenken, geen pretenties, gewoon beukwerk

download m hier:
http://home.planet.nl/~gomme000/Pjotr_G_-_Powerlock_part_2.mp3

Nou, nou, wat vind je dan? ;)

Leuk man..... klinkt lekker hoor.... :D

Ruimte voor verbetering is er altijd natuurlijk.... ik vind eigenlijk de Hi-hats wat slapjes.... had meer een snerpende TSSS TSSS TSSS verwacht..... maar.... dat mag de pret niet drukken.... leuke track verder....

CP

Laat ik als eerste vooropstellen dat dit echt niet mijn muzieksmaak is, maar dat even terzijde.
Grappig hoe je je eigen naam gesampled hebt uit Mauro Picotto's Pulsar, alleen heb ik het gevoel dat het een beetje uit de maat loopt, klopt dat?
Verder hoor ik echt alle familair hardstyle sounds terug in het nummer, hij zou zo op een 'bitte ein beat' verzamelaar geplaatst kunnen worden volgens mij.
Het nummer is goed gemixt en opbouw is ook oke, alleen zou hij misschien wat 'breder' mogen.
Toch zeg ik: Het zit goed in elkaar, maar ik luister liever naar een technotune van je:)

ik heb t niet gesampled uit pulsar, ik denk eerder dat mauro t van ongeveer dezelfde bron heeft als ik of zo (t scheen van een intro van een ll cool j plaat te komen?) de "jay" begint niet helemaal scherp op de tel, maar als je die naar voren schuift wat is t ook lelijk, dan maar zo

Hij klinkt lekker strak.

Niet zo megasaai als menig andere hardcore plaat, wat alleen maar beuken is. Beetje inhoud mag wel.

Beetje hoog extra bij de snares kan wel ja. De mix is verder goed hoor.

Ok:

Ok:

Sample is erg leuk gevonden ;) hehe. de opbouw is leuk... ik vind het leadje matig, sorry. melodietje is best grappig, maar in on the edge klonk het leadje toch stukken strakker.
Het geluid is gewoon goed, ik vind de hihats en cymbals niet passen, vooral de ride mist iets. De snare kan ik me wel in vinden.

Er gebeuren in de track geen spannende dingen, het is een leuk plaatje om lekker even een drankje bij te halen zodat je daarna weer verder kan stampen. Maar de track zelf is er niet een waarvoor je van de bar weer naar de zaal gaat.

De bassline mist emotie, moeilijk te omschrijven, maar spreekt niet echt aan. beetje te weinig laag misshcien in de bassline.

De kick is ok, maar om echt te springen moet ie knallen ! en dat doet ie niet echt.

Succes

Ik kan er eigenlijk weinig aan toevoegen PjotR. Leuke track, maar niet 'overdreven' leuk zegmaar. :D

sja.. beetje standaard trackje zeg ik maar.. zitten coole geluiden in.. maar het heeft net niet dat iets waardoor deze speciaal zou zijn.. 1 ding wat na mijn mening echt niet meer kan zijn die oude OOOO'tjes die vooral bij 3.32 naar voren komen.. die geluiden zijn onderhand zo uitgemolken dat ik meer zoiets heb van OH NEEE niet weer die geluiden..

l8tr :maffia:

haha OOOO

mwa, van die hardcore geluidjes maken wel sfeer in n zaaltje

Origineel geplaatst door Pjotr G
mwa, van die hardcore geluidjes maken wel sfeer in n zaaltje

daarom ga ik ook niet meer naar zulke feestjes... :duivels:

Maar best een koel trackie pjotr.. hij komt alleen niet echt los, ik mis het klaarkom gevoel.. al met al een aardige track, zou zo in een Qdance set gedraaid kunnen worden... :)

gave track man !!!!!!!!!!!!!!

van welk nr van ll cool j heb jij hem gesampled ???????????/

:D

ikke dus niet, ik heb t weer gesampled van een plaat met allemaal samples erop (DJ Peabird breaks 'r' us), en die heeft t kennelijk van n LL cool J plaat. Ik had een poos terug die alfabet samples hier ter download staan.

aldaar staat:

Lotuz:
Het is het intro van "It Gets No Rougher" - LL Cool J.

D J P J O R T G, leuk gevonden

Ik kan me voorstellen dat dit wel werkt in zo'n zaaltje waar krz niet wil komen.
Maar, hier achter mijn pc mis ik dat gevoel ook een beetje.
Het klinkt totaal niet slecht, maar ik krijg er geen zin van om uit mijn bolletje te gaan..

Wat dat betreft zingt hij niet echt lekker mee;; P J T R O G D T J R ??? Uhh...hoe zat het nou? voeljem?

Volgens mij werkt een gelijksoortig nummer met de letters F U C K veel makkelijker!!! Weetjewel; een echter meezinger van het begin tot het eind!!!haha
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je je naam moet veranderen in DJ Fuck, want daarvoor ben je veel te goed bezig:halleluja

kan aan mij liggen hoor.. maar der zit een vet rieleeext swingeke in :)
g00d j0b!

vooral dat basje na 30 sec [zo uit mijn hoofd]
1:07 bedoel ik.. [basje/leadje.. whatever. ben niet zo goed in naampjes geven :D]

Back