[Techno?] 2 Nieuwe tracks

k vind het wel lekker die rollacoster track.
je hebt wel een beetje moeite om de boel in gareel te houden af en toe, maar klinkt wel lekker rauw, dat past wel bij deze muziek vind ik.

make believe vind ik niet echt bijzonder; blijft bij mijn niet hangen en ik heb ook niet echt de neiging om eens lekker mee te swingen op die track. Rollacostar is wat dat betreft beter al haalt het stukje na 2 minuten er de vaart een beetje uit. Al met al vind ik dat je "swing" instellingen in Rollacostar wel een paar tandjes terug mag draaien; iets meer recht-toe-recht-aan zou deze track volgens mij ten goede komen.

Ik denk dat ik weet wat je nu bedoelt. De hihats gaan droog naar de master, maar ook naar de return (weet even niet zeker of ze naar twee verschillende returns gaan, zal vanavond even nakijken) waar een 100% natte reverb (en dan op de andere een delay) zit hard gepand. Ik denk dat die delay dan het out of swing gevoel geeft.

En de beat is ook nog eens gelayerd met een loopje, dus misschien dat daarin iets niet strak zit.

vond de vorige dingen die ik van je gehoord heb leuker, meer mijn straatje in ieder geval.

Back