Akai drumkit sample CD

Er bestaat geen *beste* synth, sampler, sample cd, sequencer, drumcomputer, mengpaneel, etc, etc...(voor muziekstijl xxx)

Een techno drumkit moet je zelf maken...lekker met synths klooien en vage geluiden samplen. Op het web is ook zat te vinden. Op machines.hyperreal.org staan ook zat samples. Effe zoeken (op het forum).

Ik realiseer me dat "het beste van iets" alleen bestaat als persoonlijke ervaring....
Wat ik eigenlijk graag wil weten is welke voor Akai samplers geproduceerde sample CD's zijn goed van kwaliteit, en ook dit is weer zeer subjectief. Hmmm....
Er zijn zo vreselijk veel sample CD's te krijgen en de beste zal die zijn die het best past bij wat je zoekt. Ik zoek een Sample CD voor Akai samplers die drumkits bevat (dus geen loops) en waar al compressie op toegepast is. Kortom een zeer goede kwaliteit, goed geproduceerde sample CD met dance / techno drumkits..

Thanx voor de url

JJ

Die zoek ik ook al een tijdje. bijv. die standaard sample vol. 1,2,3,... van akai zelf zijn perfect! zoiets zoek ik maar dan
voor techno drumkits. dat is voor mij de beste! ;)

dus.. iemand?

Tja ik heb dance megadrums akai. Staan erg veel (droge) drumkits op uit iedere drumcomputer van betekenis. Ik gebruik 'm echt vaak.

Origineel geplaatst door Niels
Tja ik heb dance megadrums akai. Staan erg veel (droge) drumkits op uit iedere drumcomputer van betekenis. Ik gebruik 'm echt vaak.

ik heb real megadrums, of dit dezelfde is weet ik niet, maar hij klinkt ook zeer fijn..

Back