sinds kort ben ik in het bezit van 2 808s
nu ben ik tot de conclusie gekomen dat er erg veel verschillen zijn tussen deze twee. ik heb een oude die met witte stargt en stop en een nieuwe met een rode start en stop. de rode is in mijn ogen veel transparanter qwa klank, de bass drum lijkt ook veel meer op een echt kick . De oude is meer een boemmmm.Nog meer verschillen zitten er in de decay die bij de nieuwe veeeeeel langer is. de oude daar in tegen gaat echt velemalen lager dan de nieuwe. en heeft meer een rokerige klank
ook zijn de andere geluiden dus van de nieuwere schoner. ..weten julie nog meer verschillen dan die ik heb op genoemd.
de verschillen zijn echt goed te horen en is niet iets dat alleen een freak hoort maar echt significant
nu ben ik tot de conclusie gekomen dat er erg veel verschillen zijn tussen deze twee. ik heb een oude die met witte stargt en stop en een nieuwe met een rode start en stop. de rode is in mijn ogen veel transparanter qwa klank, de bass drum lijkt ook veel meer op een echt kick . De oude is meer een boemmmm.Nog meer verschillen zitten er in de decay die bij de nieuwe veeeeeel langer is. de oude daar in tegen gaat echt velemalen lager dan de nieuwe. en heeft meer een rokerige klank
ook zijn de andere geluiden dus van de nieuwere schoner. ..weten julie nog meer verschillen dan die ik heb op genoemd. de verschillen zijn echt goed te horen en is niet iets dat alleen een freak hoort maar echt significant