" Best looking synth's "

Cisco

advancedtechnoresearch
Iedereen kijkt ook naar het uiterlijk.

Wat vinden jullie de mooist uitziende synthesizer ('s)

Voor mij? OSC ar (alleen omdat ie zo bizar is)

Voyager (ik vind 'em gewoon erg mooi!)

EMS VCS-3 (gewoon retro-freaky)

Peace...

Waldorf Qkb in classic blue

ARP Odyssey whiteface

Future Retro 777 (who needs a 303?)

Toevallig alledrie in mijn bezit....8)

Ik vind de Andromeda en de Jupiter 8 echt de mooiste apparaten:{

ik vind de supernova nog steeds een van de mooiste synths, hoewel ik mijn virus ook errug mooi vind en mijn knalgele waldorf q staat ook te pronken (de classic versie van de q vind ik minder)

Synton Syrinx (red-version) Alleen al omdat ie uit kikkerland komt!

En daar mogen we best trots op zijn!!!:)

PS: Iemand een tip??? Voor deze synth? Want je komt ze 1 keer in de 10 jaar tegen!=(

Peace...

Das echt moeilijk. Ik heb net effe in het boek genaamd "The museum of Synthesizers technology" gekeken,
maar ik vindt er eigelijk zoveel mooi. Dus ik moet nog effe denken.

Origineel geplaatst door sander
Das echt moeilijk. Ik heb net effe in het boek genaamd "The museum of Synthesizers technology" gekeken,
maar ik vindt er eigelijk zoveel mooi. Dus ik moet nog effe denken.

Je hebt alle tijd gozer!!!;)

Eeeehmmmm

Eeeehmmmm

MiniMoog ennu de Prophet-600

Hmmmm.... Moog Modulair System 55 :kroon:

Later,
Rob

M'n Jup-6, vooral in het halfdonker! (Ook omdat ie van mij is :) )

En natuurlijk helemaal de Oberheim 8 Voice..., niet van mij, maar
dat vind ik toch wel helemaal de look!

Mvg.

CoolRunning

ik vind looks van mijn Korg Karma erg gaaf.

Iets wat mij als kiddo 8o) ook altijd geimponeerd heeft is de Roland JD-800.

Geen synth, maar ontzettend stoer in het donker: Simmons SDS-6
En een Roland System-100 natuurlijk.

vind de quadra er wel leuk uitzien. En de wavestation. Ziet er prachtig uit met dat 2e lcd schermpje (was upgrade).

Mun JX1 vind ik ook wel mooi. Aparte vorm en design. JD800 ziet er ook wel geinig uit. Al die faders. Vind ik wel leuk eruit zien.

Vind de CS1X er wel stoer uitzien. Dat blauwe en die vorm.

1) Virus Indigo
2) nord micromodular, nordlead 1 (die pitchbend en modulatiewheel) en nordlead 3 (ledjes!)
3) novation k-station (cute!)
4) Roland jupiter8 (analoog vlagschip!)
5) Roland jd800 (digitaal vlagschip!!)
6) Sequential Prophet 5 (oelalalalaa!!)

Olaf

allerlelijkste: Alesis Andromeda...... dat is nog erger dan een Aldi folder! "MMMmmm...Andromeda....dat is toch een sterrenstelsel he? eeh...ja.....mmm..goh laten we eens wat leuks doen met dat idee....." BLECH!....

Olaf

nordrack 3 met stip.. indigo is ook lief.. waldorf Q kb en de Wave zijn ook niet te versmaden..

Origineel geplaatst door olafmol
allerlelijkste: Alesis Andromeda...... dat is nog erger dan een Aldi folder! "MMMmmm...Andromeda....dat is toch een sterrenstelsel he? eeh...ja.....mmm..goh laten we eens wat leuks doen met dat idee....." BLECH!....

Olaf

Jeps het is een sterrenstelsel. Kan met het blote oog gezien worden maar is mooier met een verrekijker of een telescoop. Catalogus nummer is M31. (Messier catalogus...) Het object is iedere nacht te zien op een week na in het jaar (maar dat is in de zomer.)

het word maar eens tijd om die telescoop van me eens goed aftestoffen en maar weer eens te gaan kijken deze vakantie...

Back