CC01 303 clone

Deze kon ik nog niet.....

Heb net mijn Oakley TB3031 af .... en als ik die vergelijk met de printplaat van deze ranzigeventjes dan ziet het er nog allemaal een beetje vaag uit..... vooral de printplaat ziet er een beetje rot uit..... maar goed we hebben het hier over een prototype natuurlijk.....

De sounds op de site zijn wel lekker.... vraag me alleen af of deze uit hun prototype komt..... maar tis denk ik wel ff de moeite waard om dit in de gaten te houden...

Thnx...

CP

Ik bedoel de sounds die je kunt horen onder de letters A tot en met H... die nummers die daaronder hangen klinken best lekker..... dus zou da hun prototype zijn???

CP

nee joh, dat zijn allemaal nummers van bekende artiesten.
Hou je muis erop en je ziet artiest naam. Er staan 2 nummer van die gasten zelf tussen,
maar daarvan weet ik niet of ze de clone of de echte gebruikt hebben.

Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Aha..... :stupid :stupid

Nou ben benieuwd of dit iets gaat worden...we houden de site in de gaten......

CP

Ik hou die site al anderhalf jaar in de gaten....;)

Echt vaag!

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik hou die site al anderhalf jaar in de gaten....;)

Echt vaag!

Dus daar maak ik uit op dat het waarschijnlijk helemaal niks wordt met deze 303 kloon.... ach joh.... mijn Oakley werkt goed dus kan mij het schelen....

>:|

CP

Origineel geplaatst door sander
Alle sound sample links doen het niet :(

Klik op A ---> ranzige ventjes cc01 song 03

hey all

nou ehh ranzigeventjes is mijn site. de kloon is idd een proto- het geluidopwekkende gedeelte hardware is nu 100% identiek aan die van een originele tb-303 (zelfde transistoren etc, en dat zijn niet diegene die in het schema vermeld staan). vervolg is om er meer meer meer meer draaiknopjes op te maken, meer beinvloedbare parameters (maar de 'originele' instellingen, zoals bv de (vaste) slide time, zullen nog zeker tot de mogelijkheden behoren).. de samples zijn offline vanwege tekort aan webspace- als iemand interesse heeft kan ik ze via mail wel sturen. de tracks die op de site te kiezen zijn die zijn gemaakt met de kloon, 909 en fx.

-sacha

Back