s3000xl vs mpc2000xl ouputs

glennplumber

Kneed je synth
Vraagie aan de kenners .... !!

Kan ik mijn outputs uit m'n s3000xl gebruiken in m'n mpx2000xl ??

En is het zo dat de mpc een ander format gebruikt als de 3000 .... met andere woorden .... kan ik mijn s3000xl samples inladen in de mpc ??

Alvast bedankt !!
GlennPlumber.

MPC

MPC

De sampler in de MPC2000XL is in feite een getweakte S2000. Maar je kunt er wél S3000 sounds instoppen. Geen probleem.

En qua output board.. hmm.. zit dat output board van de S3000XL er niet standaard (en dus vast) in ? In de prijslijsten van AKAI zie ik nergens een output board voor de S3000XL staan..

Re: MPC

Re: MPC

Origineel geplaatst door CraZ
De sampler in de MPC2000XL is in feite een getweakte S2000. Maar je kunt er wél S3000 sounds instoppen. Geen probleem.

En qua output board.. hmm.. zit dat output board van de S3000XL er niet standaard (en dus vast) in ? In de prijslijsten van AKAI zie ik nergens een output board voor de S3000XL staan..

dat is oke ... kan de samples dus gewoon overzetten !!

Het outputboard zit in beiden 'los' en heeft bijna dezelfde bestelcode ibm208p en ibm208p-mpc !!??
Alleen of ie past ?????

Thanks !!

Re: Re: s3000xl vs mpc2000xl ouputs

Re: Re: s3000xl vs mpc2000xl ouputs

Origineel geplaatst door bass-molecules
"offtopic"
???????? ik dacht een mc80 ????????

Marcel ... zoals je weet ... het kan allemaal !! :)

Re: Re: MPC

Re: Re: MPC

Origineel geplaatst door glennplumber
dat is oke ... kan de samples dus gewoon overzetten !!

Het outputboard zit in beiden 'los' en heeft bijna dezelfde bestelcode ibm208p en ibm208p-mpc !!??
Alleen of ie past ?????

Thanks !!

Ik zou zeggen schroef dat kreng open en kijk of het past :)

Origineel geplaatst door Transistor
Hij past.

Zeker de weten ??

Opzich natuurlijk relax .... als je zoals ik al een s 3000xl hebt !! De mpc outputs zitten momenteel op zo'n 365,-

En een s3000xl krijg je op het moment zo'n €450,- voor ??

Dus jah dan is de keus makkelijk natuurlijk !!

Back