Tascam Us-122L Met Fl = ?

Desonide_

Nieuwkomer
Hallo,

heb vandaag de Tascam Us-122L gekocht.
voornamlijk zodat mn Virus niet gaat kutte dat de sounds te laat komen (bekend probleem bij velen las ik al)

Maar nu heb ik geen idee hoe ik dat zou moeten doen in FL?

iemand enig idee?

De Tascam is al geinstalleerd en FL ziet hij hem ook ,,

alvast bedankt.

wes

Wat is nou precies je vraag. Je Virus blijft latency houden, dat is zeker.
Dit kan je oplossen door in je mixertrack de rest van de tracks te delayen.

Dat zit rechtsonder, boven "out", aanklikken en "set from virus ti" aanklikken en volia, zo strak als een snaar.

Is dit wat je bedoelde?

kijk even of bij je mixer de juiste output ingesteld staat (kanaal etc.).

Als de kaart niet bij je audiosettings staat, dan moet je hem op nieuw instaleren.

oke hij doet het nu ...

Maar nu kom ik bij het volgende probleem::
WIl ik mijn Virus ti ,, renderen ,, gaat ie haparen en vaag doen ,e ne latency als de pest

iemand een idee?

oke hij doet het nu ...

Maar nu kom ik bij het volgende probleem::
WIl ik mijn Virus ti ,, renderen ,, gaat ie haparen en vaag doen ,e ne latency als de pest

iemand een idee?

Dat lijkt niet op een latency probleem, maar op het feit dat je PC het allemaal niet aankan.
Typisch cpu-overload probleem.

Ik heb zelf de 144 en daar nooit problemen mee gehad. Als de PC gaat haperen zit m'n geheugen vol (minder patches gebruiken) of heb ik een patch die gewoon te zwaar is :(

Heb je de laatste firmware erop gezet?

nee mn pc gaat niet haperen als ik bezig ben,,

dan werkt alles prima..

maar zodra ik ga renderen naar een mp3 tje,, dan op ghet mp3 tje komt hij er heel vaag uit...

dus snap er niks van

Dat lijkt niet op een latency probleem, maar op het feit dat je PC het allemaal niet aankan.
Typisch cpu-overload probleem.

Ik heb zelf de 144 en daar nooit problemen mee gehad. Als de PC gaat haperen zit m'n geheugen vol (minder patches gebruiken) of heb ik een patch die gewoon te zwaar is :(

Heb je de laatste firmware erop gezet?

je moet hem live renderen, die via record. (diskje onderaan je masterkanaal, opslaan als en dan op record drukken). Het renderen zoals je dat nu doet kan de ti namelijk niet aan.

Back